![]() |
De Croo wordt behandeld voor kanker
De Croo wordt behandeld voor kanker
![]() Minister van Staat Herman De Croo (Open VLD), kamerlid en burgemeester van Brakel, zal de komende weken behandeld worden voor een beginnende kwaadaardige tumor aan de rechterstemband. Dat laat De Croo zelf weten. http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...211709-438.art en nooit gerookt ! :| |
Tsja, veel geluk met de behandeling zou ik zo zeggen...
'T zal hem wel zwaar vallen dat hij moet zwijgen... |
zijn we toch ff van zijn gekanker vanaf
|
Is dit ook emopolitiek?
|
Citaat:
Maar toch, strikt gezien heeft hij wel gerookt. |
Kanker is iets vreselijks.
Dat er grapjes gemaakt worden over zijn clowneske verschijning tot daar toe, maar niet met zijn ziek zijn, leedvermaak is echt verwerpelijk tot en met. |
Citaat:
Proficiat. |
Citaat:
dit is informatieve berichtgeving |
Citaat:
|
Heel veel sterkte!
Ik denk dat iedereen wel iemand kent met K, en dat is niet leuk! Positief is dat veel soorten K nu behandelt kunnen worden, maar vaak is het middel even erg als de kwaal (bestralen, chemotherapie en radiotherapie) Nogmaals: HEEL VEEL STERKTE! |
Citaat:
voor je fulimeert : Voor mij is de mens belangrijk niet de gezindte Ik kan enkel maar ieder mens, van welke gezindte ook, sterkte en een volledig herstel wensen wanneer hij met die onheilsboodschap geconfronteerd wordt |
Ook vanwege mij veel sterkte. Dit gaat boven de politiek.
|
nooit vergeten, kanker neemt alsmaar toe en iedereen kan getroffen worden en zoiets wens je vriend of vijand niet toe...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel sterkte en een grote dosis geluk toegewenst aan De Croo.
Hij heeft echter één kans op drie om door een mentaal gehandicapte te worden behandeld. |
Citaat:
|
Citaat:
....interview vorig jaar in De Morgenvod. |
biig deal
komt van al dat royal gatlikken |
Citaat:
Dat is dan toch informatie waar de gewone burger niets aan heeft, dus emopolitiek. Als dit zo is voor MR Morel, is dat ook voor de slippendrager van de koning. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be