![]() |
Citaat:
Die Vlaams Blokkers toch...eerst een veroordeling voor racisme en nu ook nog eens stelen ook...Ze doen me denken aan het LPF :lol: |
Citaat:
Heeft de linkse gedachtepolitie nu ook al haar fraude-cultuur tot model gesteld? :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn ze ééns een keer aanwezig, en dan bollen ze het weer af.
Duidelijk dat individuen die deel uitmaken van een criminele, racistische organisatie, een rechtstreekse confrontatie liever uit de weg gaan ( de waarheid kwetst nu éénmaal). :wink: |
Citaat:
|
[quote="Spolpoel"]
Citaat:
Inderdaad, :P Ik heb 10 keer meer interpellaties en tussenkomsten op mijn naam dan de driekoppige Blokfractie onder leiding van Führer Vanhecke samen... :lol: :lol: :lol: |
[quote="Brugge Veilig en Leefbaar"]
Citaat:
|
Kwaliteit kunt ge beoordelen op mijn website, en het is inderdaad zo in 95 % van de gemeenteraden. Maar is het ook niet de bedoeling dat ze hun wafel houden, dan kunnen ze ook geen kemels schieten... :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Blok is zichzelf dan ook hopeloos belachelijk aan het maken en ze merken het zelf nog niet eens. :wink: Het zou wel eens kunnen gaan tegenvallen op 13 juni voor de racistenbende.
|
Allé goed zo, je eerst op de aanwezigheidslijst zetten en dan vertrekken, .... tja ja ja, en dan van anderen praten, dat ze eerst eens naar hun eigen kijken hé dan.
|
@ Liberaal Appel
Lap daar gaat uw kans om samen met het Vlaams Blok naar de verkiezingen te gaan. |
Citaat:
hij denkt alles te weten, alhoewel denken :roll: |
Citaat:
Hoe komt het toch dat ik steeds moet lachen wanneer een Blubber over de verkiezingen en in het bijzonder over de uitslag bezig is? :lol: |
Citaat:
|
ik vind dit ook een daad die niet te rechtvaarden is er zouden aan het hoofd van het vlaams blok eens mensen moeten zitten die niet constant hun eigen ruiten ingooien. zo'n mooi programma maar de mensen die het brengen?? ik vind het jammer dat ze de laatste dagen zo politiek voeren.
|
Citaat:
Stand, men of the West... Lord of the Rings :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be