![]() |
Dringend pokeradvies nodig !
21:50
No joke ! Pokerstars 3.30 + Ik ben momenteel ca 100ste op 4000 in een toernooi met zeer grote pot. M'n chips zijn vier keer average. level = 10 Wat doe ik ? 100% defensief ? sit out ? doorgaan zoals ik bezig ben, redelijk defensief ? |
alles inzetten en bluffen! nu!
|
en duimen eh !
ik trakteer een bbq als ik de laatste 100 haal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet met defensief zeker in de prijzen vallen
minimum 23 dollar voor plaats 990 |
wachten op de nuts en spelen op paartjes, geen aas hoog enzo.
Rond de bubble risico's nemen, pik je altijd veel potten op, iedereen speelt defensief dan ik heb zondag 6.000 dollar gewonnen met dees tactiek |
Citaat:
het lijkt wel nationale sport nog altijd chipleader aan m'n tafel ; maar sterke spelers wordt nagelbijten |
Citaat:
|
Citaat:
Pff. 't Is knokken. Maar m'n eerste prijs waarmee ik een fles champagne kan kopen, is in zicht. Nog twintig minuten overleven. En dan es kijken of ik met m'n gesmolten stapeltje chips nog wat kan bedisselen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar online, ... cyberspace is m'n habitat eh EDIT : Oef, 23.95$ binnen :-) Buffer om de volgende acht toernooien �* 3.30 es voluit te gaan ! |
Citaat:
Mijn advies: Van je verslaving af geraken! |
Citaat:
Tijd dat de wetenschap d�*t es bestudeert ! |
Citaat:
Je kan dan beter collectief streekbieren-verslaafd worden. Haalt de lokale economie ook nog wat uit :cheer: |
Citaat:
|
well done :)
|
maar je kan hier geen advies over vragen, aangezien je geen states van je tegenstanders hebt + niet de situatie aan je tafel kan zien.
Elke situatie is anders e ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be