![]() |
De grote griep samenzwering: wat zal het worden?
Na het lezen van een aantal threads over de Mexicaanse griep staat mijn conclusie vast: het is een samenzwering!
Alléén is het me nog niet helemaal duidelijk dewelke. :? Daarom deze peiling om uitsluitsel te krijgen. Santé! |
pharma-industrie of zo
|
hoewel, dat is wat té evident; dat weten "ze", dus is het een complot in een complot.
ik hoop eigenlijk deze: "De griep leidt de aandacht af van het ultiem bewijs dat de maanlanding fake was" want die is grappig; maar tzal wel weer de pharma worden... |
misschien is het gewoon een ziekte waartegen we ons moeten beschermen? :?
|
Bij ons op het werk zijn er al enkele maatregelen getroffen hoor
zo mag je bvb elkander geen hand meer geven, en moet je minimum 1m van elkaar blijven als je met elkaar spreekt. |
Citaat:
Het is een samenzwering om ons weer preuts te maken! :-( Alhoewel, met sommige specimens kan dat minimum 1m van elkaar blijven wel goed van pas komen. |
Ik mis nog de optie: het is een complot van Jamaica, Costa Rica en Honduras om het Mexicaans toerisme te kloten.
|
Of het is een samenzwering van de bouletten en de curryworsten tegen die fokking mexicano's...
|
Citaat:
|
kom lijkt me vrij vanzelfsprekend, of ben ik de enige die hier overduidelijk de link met 9/11 ziet?
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
[NestorBurma-Mode]Het is één groot Joods-zionistisch complot[/NestorBurma-Mode]
|
kvoel me verkouden, beetje grieperig :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt?
|
ik hoop op een herleiding tot 10% van de huidige bevolking, misschien kunnen we dan nog onze planeet redden
|
lang leve de wortels
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be