![]() |
moslim wil geen blindegeleidehond !!!
Citaat:
Altijd al geweten dat er een slag aan was |
Citaat:
Get a life! :roll: |
Het is verbazend dat onreine honden hen niet weerhouden om onder ons, vlamingen met een liefde voor honden, te komen wonen. Pas je toch aan, aan de gebruiken van je woonland. Honden zijn niet onrein maar lieve schatjes. De religie islam laat hun onverdraagzaamheid weer eens merken.
|
Citaat:
Jeezes... :? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is zo klaar als een klontje. |
Citaat:
Jouw criteria zijn bollocks ;-) |
Citaat:
Deze mevrouw heeft een creatieve oplossing gevonden voor haar probleem. Ik zie niet goed in op welke manier dat een samenlevingsprobleem zou creëren. A propos: honden zijn BIJLANGE niet allemaal "schatjes" en het zijn maar al te vaak ook gaan al te nette dieren (hetgeen in beide gevallen m.i. te wijten is aan een verkeerde opvoeding door het baasje, maar da's een andere discussie). |
Ik vind ook best goed wat die mevrouw doet, zolang ze zelf die pony betaald en verzorgt..best goed idee!
Maar zijn die beesten dan zoveel reiner dan honden? Een pony kwijlt ook, verliest ook haar...dat verschil met honden is me onduidelijk,je moet rein zijn voor het gebed, dus je evengoed wassen na contact met een pony dan een hond... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
keep your shirt on rafke! je wordt hier niet aangevallen, enkel jouw ideëen worden in vraag gesteld. |
men kan misschien ook eens deze vuilbak van het forum,immigratie en integratie in vraag gaan stellen;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be