![]() |
Bent u ook allergisch aan Brusselmans?
Brusselmans schrijft een stationsromannetje, in opdracht.
Alsof ie ooit iets anders geschreven heeft. Bent u ook allergisch aan Brusselmans? |
Ik vind/vond Brusselmans' boeken zeer entertainend op de plee of in m'n luie strandstoel..
Niettegenstaande Brusselmans' boeken vol platvloerse passages staan, is er geen enkele waarvan ik dacht: "Nu choqueer je mij echt, Herman".. Er gaat een fragiel soort savoir vivre vanuit dat mij bijwijlen vertedert. |
Neen, ik vind het soms wel leuk om te lezen. Maar ik ben geen lezer.
Ik ben eerder allergisch aan mensen die zichzelf superieur vinden door andere boeken beter te vinden. |
Over de Come-back van Lance Armstrong
Op studio 1 Herman Brusselmans bedankt zijn lezers. Herman Brusselmans over beffen Parodie: :-P 10 voor Taal Boeken ken ik niet. :? |
nee, enkel aan gefrustreerden die uit pure verveling zitten foeteren op alles wat beweegt.
|
Interessante schrijver die qua talent en niveau zwalpt tussen middelmatig en héél goed.
Spijtig dat hij nogal veel over hetzelfde schrijft, maar los daarvan zeker een literair talent. |
Ik vind Brusselmans een afgrijselijk vies mannetje, als ik hem per toeval op TV zie, zap ik direkt weg.
|
Citaat:
Alle mensen vinden de ene boeken beter dan de andere. |
Citaat:
|
Ik vind die man oprecht.
Dat kan je hem toch niet kwalijk nemen? |
ik vind hem bangelijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moesten er een plakkaatje aan hangen: Opgepast! Verse stront. |
Citaat:
|
Gelukkig zijn er op dit forum enkele met hogere motieven.
|
Literaire, bv.
|
Ik kan Brusselmans maar slecht beoordelen, omdat ik nooit tot bladzijde twee geraakt ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hij nu eens alles wat hij ooit 'geschreven' heeft zou herlezen, en dan beginnen schrappen schrappen schrappen, zou hij wellicht een novelle overhouden die we gerust een pareltje van literaire scheppingskracht zouden mogen noemen.
Helaas kan hij het niet laten om rond elke 'vondst' oeverloos en zinloos gezeik te kwakken (ik vond geen treffender werkwoord). In mijn ogen is hij zowat de meest overschatte schrijvelaar die ons taalgebied ooit kende, en dat is op zich toch ook wel een prestatie. Maar zelfs dat is eigenlijk niet zijn verdienste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be