![]() |
Hoofddoek verplicht voor Britse agentes
Citaat:
|
Wat een belachelijk en walgelijk idee.
Strijkt volledig in met de principe van de neutraliteit van de politie. Politie-agenten met een hoofddoek? Als de politie ooit hier huiszoeking komt doen moet het zijn in lederen pakjes, of ze komen er niet in. |
In een synagoge doe ik ook iets op mijn kop...
|
Citaat:
Die agente vertegenwoordigt hier wel de rechtelijke macht. |
en in christelijke kerken doet de politie hun pet ook af, zo wat is het verschil?
|
Citaat:
|
muggezifters 8-)
|
Die agente heeft nog wat coaching nodig |
Citaat:
Of het nu een marktplaats, synagoge of kerk is blijft toch allemaal hetzelfde? De arm der wet moet overal en altijd hetzelfde zijn en onbeïnvloedbaar. |
We liggen mooi op schema - de UK op kop - arm arm Albion!
|
Zie hier een van de redenen dat ik voor het hoofddoekenverbod in het gemeenschapsonderwijs ben.
|
Ik ook, wanneer ik in een moskee kom zet ik geen hoofddoek op en zal me hiertoe niet laten verplichten!
Wanneer me dit beleefd gevraagd wordt maak ik er geen probleem van,maar dit als verplichting zal ik nooit laten gebeuren! |
Citaat:
|
Ik kwam er als ambtenaar, niet als gewone burger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de hoofddoek is een religieus kledingstuk, komt nog bij dat die agentes al een net kapje op hun hoofd dragen. Waarschijnlijk is dit niet eens een beslissing in overleg met moskeeën, maar weer zo 'n politiek corrrecte beslissing. Zoals Bristol de kerstverlichting verbood. En de gemeente Amsterdam het kerstpakket voor tramchauffeurs. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be