![]() |
Homo topics. Een epidemie ?
Ik heb ze geteld : 10 topics over homo's ? Wat heeft dit met politieke te maken ? Verdient deze geaardheid, tenslotte enkel door een minderheid gekoesterd zoveel aandacht ? Wat kan het ons tenslotte schelen wat een paar zonderlingen onder de lakens uitsteken ?
|
Geaardheid gekoesterd?
|
Citaat:
|
Citaat:
That's the question. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De topics in Maatschappij moeten niet politiek zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons in t straat zitten er ook 2. En ja het zijn wel vervelende mensen, je wil ze niet in je buurt, maar zeggen dat alle homoseksuelen zo zijn .... Ik weet het feitelijk niet zo. Die van tv, Koen Krukke, dat lijkt mij toch ne sympathieke. Of dat allemaal wel zo normaal is, dat is natuurlijk een andere vraag. Ik vind van niet zelle. En eerlijk gezegd, om u daar eerlijk en oprecht mijn gedacht over te geven, denk ik dat de verborgen machthebbers homoseksualiteit 'promoten' om de uitroeiing van ons ras te bevorderen. Maar ja ik zal wel weer spoken zien zeker ? :roll: Ik moet zelfs bekennen dat ik zelf ook symptomen van verwijfdheid heb, dus zou het best kunnen dat het in de lucht zit of in ons voedsel want ja .....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat jij verder van mij denkt of hoe ik op jou overkom, interesseert me eigenlijk geen reet. Het is volkomen irrelevant. |
Citaat:
Gezond Vlaanderen of enige andere Preuts. |
Citaat:
|
Ik mis Preusse overigens
|
Ik Olivier Bronselaer, alias Wolfgang Meister.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be