![]() |
“De nieuwe Belgen komen!”
*KNIP*
Gelieve het auteursrecht te respecteren. Bron: http://www.vlaamsbelang.org/0/6228/ We zijn goed bezig. |
Dan heeft rechts gewonnen, en komt er weer een regularisatie van tienduizenden mensen die nauwelijks werken en hier de sociale wetgeving uitmelken....is het de fout van die mensen of van de regering, die de ene flater na de andere begaat.
|
|
Jup, we liggen goed op schema!
|
We zijn failliet en toch denken ze ieder geld te kunnen geven.
|
Citaat:
|
In Nederland kostte de migratie dit jaar 12.7 miljard euro, in totaal de laaste veertig jaar 200 miljard! bron, Elsevier.
|
Citaat:
|
Wilde jij niet met die "luizekoppen" je islamitische staat beginnen en hen vooral Arabisch leren?
|
Citaat:
|
Citaat:
hou je hart alkmaar vast vuile zwijnen... we pakken jullie wel terug!!! (je weet wel waaromhé);-);-);-);-) |
en blame it not on the islam...
wij haten die net zoveel als jullie.... gewoon zwart wit racisme..... maar jullie gaan dokken OF afzien!!! (heel mooi zwartje in België.... met lekker vel poen....) |
Princessje toch...
Zo ziet iedereen maar eens, racisme komt van beide kanten. |
Hoe zijn wij dan al oude Belgen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
C this one, cool, Muslim American Latino Hamza Perez http://www.youtube.com/watch?v=msMflaTrSxA ![]() |
Citaat:
Gelukkig ken ik nog anderen! |
Het doek is gevallen, beste vrienden.. Dat was het dan. Ik hoop dat het voor jullie een even fijne zomer is/was als voor mijzelf, want we zullen hem nog lang kunnen heugen in de donkere dagen to come..
Het wordt steeds duidelijk dat zij nog steeds redeneren in termen van: "'t zijn zij of wij" Ik ben niet bereid om zomaar ten onder te gaan. Mijn lijf, mijn bloed, mijn gezondheid,..mijn vuisten op hun smoel.. alles kunnen ze krijgen, maar nooit mijn integriteit. De val van het "Romeinse Rijk" ... l'histoire se répète.. |
Citaat:
|
Citaat:
ik doelekker niks, maar leef beter dan jij!!! en zeg nu niet dat mooie dure dingen je niet interesseren.... u can't get it!!!:-D:-D:-D ik post dit omdat ik wil dat zelf de gematigde vieze belg racist word!!! des te sneller kunnen we afrekenen... en terugpakken wat ons destijds gestolen is! wees gawoon al blij dat wij geen beesten zijn zoals jullie (zie rood rubber) jeullie mùogen je polletjes houden, want jullie moeten immers kunnen gaan werken om belastingen te betalen!!:evil::evil::evil::evil: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be