Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Een zootje marginalen, weer maar eens bewezen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126766)

Brugge Veilig en Leefbaar 31 juli 2009 12:50

Een zootje marginalen, weer maar eens bewezen.

De ontsnapping uit de gevangenis van Merksplas was al de derde in enkele weken tijd. Voor het Vlaams Belang was het de aanleiding om meteen een vlammend stuk op zijn website te publiceren. Pas gisteravond laat ontdekte de partij dat een van de ontsnappingen mee het werk is van een van haar partijleden. Gaby Van Loo stond in 2006 tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op de lijst van het Vlaams Belang, in het district Hoboken. Kopstuk Gerolf Annemans (geen familie van Dave Annemans overigens): 'We zullen de voorzitter vragen haar uit de partij te zetten. We willen afstand van haar nemen en we veroordelen wat ze deed.' ( SDB)

Publicatie: Het Nieuwsblad

De zoveelste crimineel op hun kieslijsten, ze wisten natuurlijk weeral van niks... En dan dat vlammend artikel op hun website om bij de domme goegemeente aan te sturen op nog meer haat en onverdraagzaamheid. Echt grappig ! :lol::lol:

Another Jack 31 juli 2009 13:27

Misschien moeten we er maar mee leren leven dat er in elke partij, elke stad, elke bevolkingsgroep crapuul rondloopt.
Misschien moeten we stoppen met het vingertje steeds naar de 'anderen' uit te steken, en onze eigen stallen eerst uitmesten.
Geloof me, als liberaal weet ik dat dat een serieuze opdracht kan zijn...

daiwa 31 juli 2009 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4255631)
Misschien moeten we er maar mee leren leven dat er in elke partij, elke stad, elke bevolkingsgroep crapuul rondloopt.
.

Dan kan je BVL niet wijsmaken hoor.

Citaat:

Op 18/2 vermeldde HLN op blz. 7 ook dat het Jan Palfijn ziekenhuis in Gent de hartchirurg op de rooster ging leggen en zowaar dat hij gehuwd is met Michele Wouters voorzitster van de lokale afdeling van LDD en dat hijzelf secretaris is, boordevol ambities om zich verkiesbaar te stellen.
Op 19 /02/09 bericht HLN: 'Stelende chirurg stopt bij lijst Dedecker' , waaronder een artikeltje van + - 50 woorden op blz 6.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=120082

http://forum.politics.be/showthread.php?t=119609

Fieseler 31 juli 2009 14:28

Ik vind het keer op keer aandoenlijk, schattig en leuk om te merken hoe spektakulair sommigen uit de lucht vallen bij de vaststelling dat er ook bij de honderdduizenden vlaams nationalisten slechterikken rondlopen...

Het pakt mij te moeten vaststellen dat zij denken dat wij Vlaams Nationalisten superieur zouden zijn...

Brugge Veilig en Leefbaar 31 juli 2009 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 4255733)
Ik vind het keer op keer aandoenlijk, schattig en leuk om te merken hoe spektakulair sommigen uit de lucht vallen bij de vaststelling dat er ook bij de honderdduizenden vlaams nationalisten slechterikken rondlopen...

Het pakt mij te moeten vaststellen dat zij denken dat wij Vlaams Nationalisten superieur zouden zijn...

D�*t is het juist: het VB zegt al 30 jaar lang dat zij anders zijn dan de anderen, dat zij de hoop op een betere toekomst zijn, de zuiveren...
En dat terwijl de lijst van sjoemelaars, criminelen, pedo's, geweldenaars, drugshandelaars tot en met moordenaars onder hun aanhang, leden en mandatarissen eindeloos is ! :roll:

Fieseler 31 juli 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4255940)
D�*t is het juist: het VB zegt al 30 jaar lang dat zij anders zijn dan de anderen, dat zij de hoop op een betere toekomst zijn, de zuiveren...
En dat terwijl de lijst van sjoemelaars, criminelen, pedo's, geweldenaars, drugshandelaars tot en met moordenaars onder hun aanhang, leden en mandatarissen eindeloos is ! :roll:

:rofl:

Is het daarom dat de andere partijen zelfs de meest ondemocratische technieken toepassen om die mensen naar hun partij te laten terugvloeien en daar onder dak te krijgen?

toccata 31 juli 2009 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4255631)
Misschien moeten we stoppen met het vingertje steeds naar de 'anderen' uit te steken, en onze eigen stallen eerst uitmesten.

²

Metternich 31 juli 2009 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4255940)

Bij LDD kennen ze alle persoonlijke details van hun leden en kunnen ze zich gerust borg stellen voor elk lid?

Andy 31 juli 2009 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4256157)
Bij LDD kennen ze alle persoonlijke details van hun leden en kunnen ze zich gerust borg stellen voor elk lid?

Daar hebben ze tenminste voldoende detectives... :-P

Brugge Veilig en Leefbaar 31 juli 2009 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4256157)

Ik heb wel gezien dat er een heel verschil van niveau is bij de achterban van LDD, zie het maar als edelherten met mestvarkens... :lol:

Metternich 31 juli 2009 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4256214)
Ik heb wel gezien dat er een heel verschil van niveau is bij de achterban van LDD, zie het maar als edelherten met mestvarkens... :lol:

Niet van onderwerp veranderen. Kan de LDD-top zich garant stellen voor alle LDD-leden?

Fieseler 31 juli 2009 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4256214)

Tut tut tut...sorry hoor...maar euh...uw wensen niet voor werkelijkheid houden hé....zo snel klimt men niet op van mestkever naar mestvarken hoor...

Brugge Veilig en Leefbaar 31 juli 2009 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4256257)
Niet van onderwerp veranderen. Kan de LDD-top zich garant stellen voor alle LDD-leden?

Natuurlijk niet, maar vast staat dat ze zomaar niet iedereen in de besturen toelaten en op hun lijsten plaatsen. Bij de kandidaatstelling was een uitgebreid CV een absolute vereiste. Vraag maar eens rond...:-P

drosophila 31 juli 2009 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4256257)

Ú was degene die van onderwerp veranderde.

Metternich 1 augustus 2009 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 4256406)
Ú was degene die van onderwerp veranderde.

Nope.

Dajjal 1 augustus 2009 00:33

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Jeronimo 1 augustus 2009 00:57

Ik moet wel zeggen dat er bij lokale afdelingen van het Vlaams Belang voor zover ik er zicht op heb veel marginaal volk zit (in tegenstelling tot de top waar een hoop degelijke mensen zitten) omdat mensen die iets te verliezen hebben (een mooie job om maar iets te zeggen) er veel minder snel voor uitkomen VB'ers te zijn dan mensen die niet direct iets te verliezen hebben.

Fieseler 1 augustus 2009 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4256523)
Ik moet wel zeggen dat er bij lokale afdelingen van het Vlaams Belang voor zover ik er zicht op heb veel marginaal volk zit (in tegenstelling tot de top waar een hoop degelijke mensen zitten) omdat mensen die iets te verliezen hebben (een mooie job om maar iets te zeggen) er veel minder snel voor uitkomen VB'ers te zijn dan mensen die niet direct iets te verliezen hebben.

Dat is ook een van de bedoelingen van het cordon.
Een toptalent weet op voorhand dat hij bij het VB qua carrière ten dode is opgeschreven.

En democratisch dat dat is...ni te schatten...

Steve_M 1 augustus 2009 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4256380)
Natuurlijk niet, maar vast staat dat ze zomaar niet iedereen in de besturen toelaten en op hun lijsten plaatsen. Bij de kandidaatstelling was een uitgebreid CV een absolute vereiste. Vraag maar eens rond...:-P

Een CV zegt natuurlijk niet alles. Tenzij het CV van JMDD vermeldt dat hij een onbetrouwbare fraudeur en agressieveling is en af en toe eens graag zijn vrouw slaat of met zijn zatte kloten een auto in een berm parkeert ... om dan snel de benen te nemen. Ik wacht nog steeds op JM's rechtzaak wegens laster en/of eerroof tegen de auteur van het boek waarin dit allemaal verschenen is. Wat een edelhert :lol:

Fieseler 1 augustus 2009 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4256534)
Wat een edelhert :lol:

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be