![]() |
PRINS LAURENT : "Jean-Marie De Decker voor PREMIER"
Zijne Hoogheid Prins Laurent ziet premier in Jean-Marie Dedecker
![]() Volgens prins Laurent is Jean-Marie Dedecker "ronduit geschikt om premier van België te worden". Dat schrijft Thierry Debels in zijn boek "Mijn jaar bij Jean-Marie Dedecker", dat in oktober verschijnt. Dedecker zelf bevestigde dat maar weigerde verdere commentaar op het boek. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...Dedecker.dhtml 8-) ![]() een man zoals Jean-Marie hebben we idd nodig om de SZ te hervormen ! harde maatregelen en BALLEN ! |
hehe, allez, 't is goed... ALLES IS BETER DAN EEN COMBO VAN LETERME, D'AERDEN op halodol en FUCKING PAASEI VAN RAMPUY (sorry van de caps, 't is weekend!)
|
Ik weet niets over die auteur maar de foto van die bedelaar is wel grappig.
|
Ja, DD zal de geschikte man zijn om hieraan
http://www.trends.be/nl/economie/bel...r-belgie-.html iets te doen! Als er nog een bewijs moest worden geleverd dat er meer dan één vijs los zit aan die Laurent, hebben we het hiermee wel gekregen. |
Nu Laurent (naar verluid) heeft gezegd dat Dedecker premier moet worden zal ik volgende keer op LDD stemmen
|
Zou het Hof schrik hebben van JMDD misschien?
|
Citaat:
"Met België als het kan, ..." Aangezien ge die koninklijken zowat �*lles kunt wijsmaken (zoals bvb. dat ze hier over een erfelijke monarchie beschikken), zal De Coach wel iets gevonden hebben om Laurent er mee weg te krijgen. Met Philippe zal het nog gemakkelijker gaan, veronderstel ik. Straks de politieke tegenstanders vloeren en 't kiesvee ringeloren, en 't is in De Sacoche. Houdt u maar al vast aan de takken van de mast. |
Citaat:
Geef mij maar iemand met Hersens, een Hart, en Degelijke Medewerkers. En bovenal: Deugdelijk Gedachtengoed. |
Het is inderdaad een goede vraag, wat of wie kan dit land uit de strond helpen?
|
Citaat:
Doen, doen, doen! |
Citaat:
Er zijn er van beide categorieën al genoeg geweest. |
Citaat:
Als LDD zou staan voor Lijst Directe Democratie, en hun partijprogramma beperkten tot de invoering van het BROV, hingen mijn ramen vol affiches. Al hun �*ndere 'brljante' ideeën kunnen ze dan aan de keuring van ONS ALLEMAAL onderwerpen. Wat is dat voor Grote Leider om te gaan flemen bij een Prince Vanille, waarvan we kunnen garanderen dat-ie zich maar beter met z'n Ferrari bezighoudt. Laat hem er een ligfiets van maken, in een beschutte werkplaats. Hij doet er goed aan vèr van la politique weg te blijven! Als een Saksen-Coburger zich met the real world en real people begint te moeien, komt er hoe dan ook narigheid van. Begin maar al te googelen als ge 't niet gelooft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be