Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Open(en bloot)-VLD-politica Barbara Steeman (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126791)

Descartes Jr 1 augustus 2009 06:39

Open(en bloot)-VLD-politica Barbara Steeman

http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...=all#rcomments

maddox 1 augustus 2009 08:40

Moet dit niet in K&K, onder de borsten draad?

Een beetje mager naar mijn zin, maar op zijn minst heeft de dame op de foto bepaalde capaciteiten die vele politici missen.

filosoof 1 augustus 2009 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4256594)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 4256620)

Een beetje mager naar mijn zin, maar op zijn minst heeft de dame op de foto bepaalde capaciteiten die vele politici missen.

Zijnde?

Den Ardennees 1 augustus 2009 10:00

wel een lekker ding:-P

Omar Torrijos 1 augustus 2009 10:12

DIE CENTERFOLD van barbara's tietjes hangt as we speak aan de achterkant van mijn deur! :lol:

Descartes Jr 1 augustus 2009 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos (Bericht 4256683)
DIE CENTERFOLD van barbara's tietjes hangt as we speak aan de achterkant van mijn deur! :lol:

Onder het Open-:vldvivan: -programma, neem ik aan :?

Omar Torrijos 1 augustus 2009 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4256705)
Onder het Open-:vldvivan: -programma, neem ik aan :?

Nee.. Naast mijn badjas van playboy :lol:

Derk de Tweede 1 augustus 2009 11:06

Jazeker 1 augustus 2009 11:45

Mwoh... gemeenteraadslid.

PS: Waarom post de dementerende Derk dezelfde foto als in het openingsartikel?

Hallebarde 1 augustus 2009 12:15

Tja, als jullie politiekers – zij het van wat mindere slag – nu zelf al fotoreportages van hun naakte ik laten verspreiden, wat kun je dan nog zeggen van forummers die het nodig vinden om dit grootste politieke discussieplatform te bezoedelen met blootfoto’s ?

In hoeverre één en ander politiek relevant is ? Zéééér politiek relevant volgens velen alhier, blijkbaar.

Kijk, ik heb niets tegen gitaren, wel integendeel. Maar als liefhebbers hier uitgebreid over gitaren zouden beginnen, zou ik al gauw vinden dat politics.be daartoe niet het geschikte platform is. Met naaktfoto’s is dat niet anders.

Bestaat er dan werkelijk geen inuwenbloten.be of iets dergelijks, waar jullie met dergelijke items terecht kunnen ? Of zit men daar misschien een beetje te veel over politiek te leuteren, naar jullie zin ?

Descartes Jr 1 augustus 2009 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde (Bericht 4256852)
Kijk, ik heb niets tegen gitaren, wel integendeel. Maar als liefhebbers hier uitgebreid over gitaren zouden beginnen, zou ik al gauw vinden dat politics.be daartoe niet het geschikte platform is. Met naaktfoto’s is dat niet anders.

Mja, als jouw gitaar in de politiek stapt mag je dit hier ook wel vermelden hoor ;)

Hallebarde 1 augustus 2009 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4256869)
Mja, als jouw gitaar in de politiek stapt mag je dit hier ook wel vermelden hoor ;)

Weliswaar geen doorslaggevend argument, maar toch niet helemaal wars van de logica, inderdaad.

Another Jack 1 augustus 2009 12:35

Liberalen hebben nu eenmaal de knapste vrouwen...

Omar Torrijos 1 augustus 2009 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde (Bericht 4256852)
Tja, als jullie politiekers – zij het van wat mindere slag – nu zelf al fotoreportages van hun naakte ik laten verspreiden, wat kun je dan nog zeggen van forummers die het nodig vinden om dit grootste politieke discussieplatform te bezoedelen met blootfoto’s ?

In hoeverre één en ander politiek relevant is ? Zéééér politiek relevant volgens velen alhier, blijkbaar.

Bestaat er dan werkelijk geen inuwenbloten.be of iets dergelijks, waar jullie met dergelijke items terecht kunnen ? Of zit men daar misschien een beetje te veel over politiek te leuteren, naar jullie zin ?

Ge zou beter wa melken op de morele waarden van de hedendaagse jonge vrouw om zo in de boekskes te gaan pronken, terwijl die toch hogere studies heeft gedaan en een politieke carrière ambieert...

Ge kunt misschien eens neuten over hoe ver iemand gaat om in de kijker te staan...

Maar waarom moet ge uw vitriool weer richten op de mannen die gewoon hun ogen gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn? Of kijken ze naar u niet meer, Mallebabbe?

Denkt ge dat die blonde hoela ons iets kan schelen, buiten weer een kwakje in ne kleenex?

the_dude 1 augustus 2009 12:50

zo'n politiekers moeten er meer zijn. Zij doet tenminste niet alsof ze veel voorstelt en toont op eerlijke wijze dat ze voor alles open staat wat geld in het laatje brengt.
Ik kijk liever op zo'n eerlijke politica dan op de zoveelste kostuumclown die zijn geldhonger verhuld in 'gemeenschapsdienst'.

maddox 1 augustus 2009 13:43

Filosoof, je vraagt wat haar verdiensten zijn die andere politici niet hebben. the_dude verwoord het perfect.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 4256891)
zo'n politiekers moeten er meer zijn. Zij doet tenminste niet alsof ze veel voorstelt en toont op eerlijke wijze dat ze voor alles open staat wat geld in het laatje brengt.
Ik kijk liever op zo'n eerlijke politica dan op de zoveelste kostuumclown die zijn geldhonger verhuld in 'gemeenschapsdienst'.

globalmedia 1 augustus 2009 14:06

kassa,kassa,...

Kodo Kodo 1 augustus 2009 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 4256891)

Juist. Bij haar zie je tenminste meteen waarvoor je stemt: ijdelheid. Bij vele anderen zie ik het ondanks stropdas en krijtstreeppak, en gedeeltelijk juist daardoor, ook meteen, maar zo open en bloot is tenminste zeer duidelijk.

Kodo Kodo 1 augustus 2009 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos (Bericht 4256881)
Ge zou beter wa melken op de morele waarden van de hedendaagse jonge vrouw om zo in de boekskes te gaan pronken, terwijl die toch hogere studies heeft gedaan en een politieke carrière ambieert...

Ge kunt misschien eens neuten over hoe ver iemand gaat om in de kijker te staan...

Maar waarom moet ge uw vitriool weer richten op de mannen die gewoon hun ogen gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn? Of kijken ze naar u niet meer, Mallebabbe?

Denkt ge dat die blonde hoela ons iets kan schelen, buiten weer een kwakje in ne kleenex?

Soms krijg ik plaatsvervangende schaamte als ik lees op welke grofheden de Nederlanders hier worden onthaald. Deze keer is het een Fransman, en dannog een Fransman die verbazend goed Nederlands en zelfs wat Vlaams kent, en verstandige dingen schrijft, vaak met een gevoel voor humor dat we hier helaas vaker bij onze Nederlandse dan bij de Vlaamse forummers aantreffen.

Ik zal Nederlander of Fransman moeten worden, vrees ik; begin die Vlaamse manieren beu te worden.

Mr. Orange 1 augustus 2009 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4256965)
Soms krijg ik plaatsvervangende schaamte als ik lees op welke grofheden de Nederlanders hier worden onthaald. Deze keer is het een Fransman, en dannog een Fransman die verbazend goed Nederlands en zelfs wat Vlaams kent, en verstandige dingen schrijft, vaak met een gevoel voor humor dat we hier helaas vaker bij onze Nederlandse dan bij de Vlaamse forummers aantreffen.

Ik zal Nederlander of Fransman moeten worden, vrees ik; begin die Vlaamse manieren beu te worden.

Correctie, naar ik meen is Hallebarde een Française ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be