![]() |
Obama verzoent bij een Belgisch biertje ...
Met een koel biertje van Belgische geerst
heeft Barrack een rel van racisme beheerst. De media roemen Obama's verzoenen maar eisen vervolgens : "Eigen bier eerst !" ![]() Have another jar ! |
Waar bemoeit Obama zich eigenlijk mee? Een arrestatie voor een licht vergrijp en de laster richting oom agent die daarmee gepaard ging zijn helemaal zijn zaak niet. Laat die kerel het land besturen ipv eerst een "rassengeschil" op te hitsen met lompe uitspraken om er vervolgens via een mediaevent er politieke munt uit te willen slaan.
|
Citaat:
Citaat:
Overigens, gezien de verhitte tegenstellingen in België is het nog maar de vraag of Belgisch bier zo vredstichtend is. Of misschien drinken Belgen te weinig echt Belgisch bier? |
Citaat:
Van vredelievendheid gesproken :roll: |
En dit land is gewoon een handpop van Amerika... Belachelijke trutjes..
|
Obama dronk BudWeiser. Op en top Amerikaans, enkel wordt het nu gebrouwen samen met het Belgische Inbev. Een storm in een glas water..Bon, hebt u toevallig nog Noord-Koreaans toiletpapier in huis Descartes?? 8-)
|
Citaat:
smachtte naar een pintje met pit. Hij dronk Bass-pale-ale maar kreeg in allerijl een aanval van vuigvliegend shit |
obama heeft juist niets verzoend.
Iedereen heeft een pint gedronken en is hoffelijk gebleven Maar ze bleven allen bij hun standpunt zoals de gewoonte is geworden dus: wind verkopen Geen wonder dat verhofstadt guy een "bewonderaar" is |
Citaat:
|
De grote merken zijn heilig!
Het krenkt de nationale trots dat zo'n pisser landje uit Europa de kroonjuwelen komt opkopen. We zullen moeten wachten tot 1 of andere Russische magnaat GM, Mickey D of AT&T opkoopt om hierover te geraken. ;) |
Citaat:
|
Trouwens, die stoeltjes, zijn die van de Obama-kinderen ofzo?!:twisted:
|
Citaat:
T'is daarom dat ik Noord-Koreaans toiletpapier nodig heb. Kan ik ineens mijn aars "peelen" |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Maar soit. Ik vraag me af welke schandalen zijn afgedekt door dit "schandaal" dat volle aandacht van de pers krijgt. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be