![]() |
And now for the news...
Citaat:
|
In plaats van het weer zou men de files richting kust moeten voorspellen. Het een is dan volledig gekoppeld aan het andere.
"Wat ? Geen files ??" "Oh, dan gaan we ook maar niet ..." |
*geeeeuuuw*
iedere zomer opnieuw komt deze geest uit de fles, het zal pas écht een verrassende zomer zijn als de horeca eens niet klaagt |
Citaat:
Trouwens dacht wel dat er voldoende langetermijnvoorspellingen te vinden waren, niet alleen voor de kuststreek, doch zelfs voor elke gemeente in de kuststreek. |
Ik denk dat ze aan de kust heimwee hebben naar de tijd van Armand Pien.
|
Citaat:
|
Citaat:
De blaaskaak... :roll: |
Een "correct" of een "gecorrigeerd" weerbericht?
We gaan er nu met z'n allen eens ferm op letten zene!! :roll: Fuck Frankie, and fuck die gigatieten van Sabine.. ben ze beu! |
Citaat:
Ne club correct anyone? |
Ik blijf trouwens bij mijn standpunt dat de Noordzee zich 5 kilometer moet terugtrekken zodat die betonnen strook die we een kust noemen 5 kilometer landinwaarts staat. Dan pas kunnen ze en mogen ze klagen... en dan pas zal ik genieten van hun geklaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, als het schroeiend heet is aan de kust, en Frank staat hagelbuien en sneeuwtornado's te voorspellen, kan ik me inderdaad wel inbeelden dat het KMI niet meer zo populair is bij de terasuitbaters... |
Nu de middenstand de plak zwaait in de Vlaamse regering met Unizo en Voka op de twee belangrijkste posten zal het wellicht decretaal vastgelegd worden dat het in de vakantie altijd mooi weer is aan de zee. ;)
|
Ik moet wel toegeven dat, terwijl het gisteren de hele dag geregend heeft in het binnenland, het aan de kust STRALENDE zonneschijn was !
Fijne dag aan de Belgische kust gehad gisteren :D |
Citaat:
|
Citaat:
En solidarnosc, de pastoor heeft er ook iets in de pap te brokken, 't zijn de katholieken die de minister-president leveren. |
Citaat:
|
Hoogstens nog blub blub....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be