Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   And now for the news... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126820)

Jazeker 2 augustus 2009 11:17

And now for the news...

Citaat:

Kust vraagt 'correct' weerbericht

Het weer en de toeloop lieten het af en toe afweten, maar de kusthoreca is al bij al tevreden over de eerste zomermaand.

Het weer en de toeloop lieten het af en toe afweten, maar de kusthoreca is al bij al tevreden over de eerste zomermaand.

Steeds meer toeristen annuleren boeking bij voorspelling van 'slecht' weer — OOSTENDE - Steeds meer toeristen annuleren hun boeking aan zee als er slecht weer wordt voorspeld. Tot ergernis van de hotelsector. 'Een correct weerbericht, specifiek voor de kust, is belangrijker dan ooit.'

Bron en volledig artikel

LOL!

Descartes Jr 2 augustus 2009 11:54

In plaats van het weer zou men de files richting kust moeten voorspellen. Het een is dan volledig gekoppeld aan het andere.

"Wat ? Geen files ??"
"Oh, dan gaan we ook maar niet ..."

Den Ardennees 2 augustus 2009 12:11

*geeeeuuuw*

iedere zomer opnieuw komt deze geest uit de fles, het zal pas écht een verrassende zomer zijn als de horeca eens niet klaagt

Bob 2 augustus 2009 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4257929)
*geeeeuuuw*

iedere zomer opnieuw komt deze geest uit de fles, het zal pas écht een verrassende zomer zijn als de horeca eens niet klaagt

Alhoewel. Vroeger dan alles goed ging, kloeg men voor het minste. Nu, dat alles slecht gaat, voert men een soort "goed-nieuws show" op (met toegegeven, hier en daar wat paniekreacties, waar men de werkelijkheid wel moet bekennen).
Trouwens dacht wel dat er voldoende langetermijnvoorspellingen te vinden waren, niet alleen voor de kuststreek, doch zelfs voor elke gemeente in de kuststreek.

Zwartengeel 2 augustus 2009 12:33

Ik denk dat ze aan de kust heimwee hebben naar de tijd van Armand Pien.

Bob 2 augustus 2009 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4257952)

Ja, dat was den tijd, dat men aan de kust arrogant verkondigde "het weer is geen probleem, gezinnen met kinderen kunnen toch nergens anders heen".

Jeronimo 2 augustus 2009 12:52

Citaat:

1=3

De blaaskaak... :roll:

Omar Torrijos 2 augustus 2009 12:56

Een "correct" of een "gecorrigeerd" weerbericht?

We gaan er nu met z'n allen eens ferm op letten zene!! :roll: Fuck Frankie, and fuck die gigatieten van Sabine.. ben ze beu!

Jazeker 2 augustus 2009 12:58

Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=csmqE...om=PL&index=54

Ne club correct anyone?

Jazeker 2 augustus 2009 13:01

Ik blijf trouwens bij mijn standpunt dat de Noordzee zich 5 kilometer moet terugtrekken zodat die betonnen strook die we een kust noemen 5 kilometer landinwaarts staat. Dan pas kunnen ze en mogen ze klagen... en dan pas zal ik genieten van hun geklaag.

Omar Torrijos 2 augustus 2009 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4257990)
Ik blijf trouwens bij mijn standpunt dat de Noordzee zich 5 kilometer moet terugtrekken zodat die betonnen strook die we een kust noemen 5 kilometer landinwaarts staat. Dan pas kunnen ze en mogen ze klagen... en dan pas zal ik genieten van hun geklaag.

Ik kan ook niet veel sympathie opbrengen voor Gino ("Zienootzen" in't W-Vl) de strandstoelverhuurder die € 10 voor ne zetel vraagt... En dan met zijn gouden kruis om de nek van 250 g komt klagen dat "het wat minder is"..

Jaani_Dushman 3 augustus 2009 20:06

Citaat:

Of 5 kilometer in de andere richting. Dan hebben ze ook reden tot klagen.

Jaani_Dushman 3 augustus 2009 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4257856)
Kust vraagt 'correct' weerbericht

Hoezo? Als het weerbericht stralend weer voorspelt, trekt half Vlaanderen naar de kust. Eens gearriveerd en het blijkt te stortregenen, tsjokken deze allemaal naar de café'tjes en restaurants. Niets beters voor het kusttoerisme dan foute weerberichten!

Nu, als het schroeiend heet is aan de kust, en Frank staat hagelbuien en sneeuwtornado's te voorspellen, kan ik me inderdaad wel inbeelden dat het KMI niet meer zo populair is bij de terasuitbaters...

solidarnosc 3 augustus 2009 20:35

Nu de middenstand de plak zwaait in de Vlaamse regering met Unizo en Voka op de twee belangrijkste posten zal het wellicht decretaal vastgelegd worden dat het in de vakantie altijd mooi weer is aan de zee. ;)

Dajjal 3 augustus 2009 20:46

Ik moet wel toegeven dat, terwijl het gisteren de hele dag geregend heeft in het binnenland, het aan de kust STRALENDE zonneschijn was !

Fijne dag aan de Belgische kust gehad gisteren :D

Jaani_Dushman 3 augustus 2009 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4259872)
Nu de middenstand de plak zwaait in de Vlaamse regering met Unizo en Voka op de twee belangrijkste posten zal het wellicht decretaal vastgelegd worden dat het in de vakantie altijd mooi weer is aan de zee. ;)

Een mens zou voor minder kapitalist worden. ;-)

Renesse 3 augustus 2009 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4259872)

En ik die dacht dat de Vlaamse regering in de ban was van het Grootkapitaal... 't Is slechts de middenstand.

En solidarnosc, de pastoor heeft er ook iets in de pap te brokken, 't zijn de katholieken die de minister-president leveren.

BitterSweet 3 augustus 2009 21:03

Citaat:

Wacht maar tot de kustlijn aan Brussel grenst,ge zult ze niet meer horen!

Svennies 3 augustus 2009 21:29

Hoogstens nog blub blub....

Jazeker 3 augustus 2009 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 4259939)
Wacht maar tot de kustlijn aan Brussel grenst,ge zult ze niet meer horen!

4000 NC. Archeologen hebben een nieuwe bacterie gevonden. Het ampercellige ding blijkt enkel te communiceren door klachten te verspreiden door een soort van trillingen. Critici hebben reeds laten weten dat het waarschijnlijk voormalige horeca-uitbaters zijn. Een feit dat pleit voor hun theorie is dat ze steeds gaan woelen als ze foto's te zien krijgen van een kust die met een betonnen strook wordt afgegrendeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be