Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   gta VI (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126837)

Jazeker 2 augustus 2009 19:55

gta VI

Net gespeeld op mijn pc... dat ding staat erger te blazen dan een stofzuiger. Maar het was wel op max resolutie.... heel mooi.

Metternich 2 augustus 2009 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4258480)
Net gespeeld op mijn pc... dat ding staat erger te blazen dan een stofzuiger. Maar het was wel op max resolutie.... heel mooi.

GTA 6? 8O

Omar Torrijos 2 augustus 2009 20:25

puree, heb da ook gekocht..voor ne keer da ik een spelleke koop.. Fuck die online registratie, fuck de graphics...

Heb net een nieuwe laptop met de beste kaart in gekocht, en 't schokt als een tekenfilm uit de jaren "80. Heb het weggesmeten (online registratie: 1 keer, dan daarna nooit meer! oppassen dus!)

kiko 2 augustus 2009 20:36

Denk dat je GTA IV bedoeld.

Leuk spel, goed gemaakt, ietwat overschat echter.

Mitgard 2 augustus 2009 20:51

met mijn 256 mb grafische kaart kan ik geen nieuwe spellekes meer kopen. :-(

Svennies 2 augustus 2009 20:53

Nen xbox kopen mijn beste, wij hebben hier twee 360'ers draaien....:lol::lol:

kiko 2 augustus 2009 21:02

Wie speelt nu nog op een PC. Da's goed voor Pacman en World of Warcraft...

Consoles hebben de toekomst. Een miljard keer gemakkelijker en minder frustrerend dan een PC.

IronChef 2 augustus 2009 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4258539)
Wie speelt nu nog op een PC. Da's goed voor Pacman en World of Warcraft...

Consoles hebben de toekomst. Een miljard keer gemakkelijker en minder frustrerend dan een PC.

Consoles zijn inderdaad gemakkelijker en minder frustrerend.

Soms zelfs te gemakkelijk. Veel spelletjes die het niveau van een arcadehal overstijgen heb ik nog niet gezien.
De fans van strategische spelletjes of rollenspellen blijven op hun honger zitten.

Consoles zijn ook minder flexibel. Tegenwoordig is dat al wat minder maar patches, updates en uitbreidingen zijn voor consoles moeilijker te verkrijgen of zelfs gewoonweg niet beschikbaar.

Omar Torrijos 2 augustus 2009 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4258548)

Soms zelfs te gemakkelijk. Veel spelletjes die het niveau van een arcadehal overstijgen heb ik nog niet gezien.
De fans van strategische spelletjes of rollenspellen blijven op hun honger zitten.

Consoles zijn ook minder flexibel. Tegenwoordig is dat al wat minder maar patches, updates en uitbreidingen zijn voor consoles moeilijker te verkrijgen of zelfs gewoonweg niet beschikbaar.

Da's waar.. Ik speel al jaren 1 spel af en toe en da's Medieval Total War.. vrij oud, maar die nieuwe spelen, daarvoor moet ge begot ne pc van 5000 euro kopen..

Svennies 2 augustus 2009 21:29

Citaat:

Zozo, nochtans zijn consoles wat betreft first person shooters moeilijker om te spelen dan bij een PC het geval is....

Nog nooit halo online gespeeld zeker.....

kiko 2 augustus 2009 21:29

Citaat:

Ik ga er echt vanuit dat dit schertsend bedoeld is. Tenzij dat ze in jouw plaatselijke arcadehal Fall Out III hebben, of Bioshock, of Metal Gear Solid, of Ico.

Citaat:

Strategische spellen zijn er voldoende op console, maar toegegeven, dat is wel waar de PC in uitblinkt. Ik neem aan dat je met rollenspelen RPG's bedoelt, zo ja, er is een ruime keuze van RPG's op consoles.

IronChef 2 augustus 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4258564)
Zozo, nochtans zijn consoles wat betreft first person shooters moeilijker om te spelen dan bij een PC het geval is....

Dat hangt af van persoon tot persoon. Sommigen kunnen beter overweg met een gamepad dan met muis en toetsenbord. Anderen vinden het laatste dan weer veel gemakkelijker.
Er zijn zelfs mensen die met beide overweg kunnen...

Citaat:

Nog nooit halo online gespeeld zeker.....
Neen, dat heb ik nog niet gespeeld.

Svennies 2 augustus 2009 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4258578)
Dat hangt af van persoon tot persoon. Sommigen kunnen beter overweg met een gamepad dan met muis en toetsenbord. Anderen vinden het laatste dan weer veel gemakkelijker.
Er zijn zelfs mensen die met beide overweg kunnen....

Met een muis én toestenbord is het makkelijker om te spelen....

Halo bestaat ook in PC vorm en is eveneens online te spelen op PC ...doch wordt dit spel niet gelinkt met de consoleversie op het online gebeuren omdat de PC speler bevoordeeld is wat het richten én raken betreft....

http://www.microsoft.com/games/halo/

Citaat:

Neen, dat heb ik nog niet gespeeld.
Dan mist U wat mijn beste,Halo 3 en cod4 ,fun verzekerd online....

IronChef 2 augustus 2009 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4258565)
Ik ga er echt vanuit dat dit schertsend bedoeld is. Tenzij dat ze in jouw plaatselijke arcadehal Fall Out III hebben, of Bioshock, of Metal Gear Solid, of Ico.

Dat was inderdaad redelijk schertsend bedoeld, ja.

Citaat:

Strategische spellen zijn er voldoende op console, maar toegegeven, dat is wel waar de PC in uitblinkt. Ik neem aan dat je met rollenspelen RPG's bedoelt, zo ja, er is een ruime keuze van RPG's op consoles.
Ze hebben zelfs een aparte categorie: console RPG's. Wat neerkomt op RPG's voor kleine kindjes. Zoals het immens populaire pokémon.

Een titel met de klasse, kwaliteit en diepgang zoals bijvoorbeeld de Baldur's Gate reeks zul je op een console niet vinden.

From_Vlaanderen 2 augustus 2009 21:54

Op mijn 1g ram schokte het ook muug.
Hier met 4gig heb ik het nog niet kunnen testen :-(

Dronkoers 2 augustus 2009 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4258598)
Op mijn 1g ram schokte het ook muug.
Hier met 4gig heb ik het nog niet kunnen testen :-(

Ben je nu over luchtpistolen bezig?

From_Vlaanderen 2 augustus 2009 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4258603)
Ben je nu over luchtpistolen bezig?

Neje, over PC's. Voor de verandering é.
Maar als het u niet stoort ik heb wel weer het een en het ander gedaan op luchtgebied hoor.

Mitgard 2 augustus 2009 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4258610)
Neje, over PC's. Voor de verandering é.

ook interessant, hoor.

Svennies 2 augustus 2009 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4258595)
Ze hebben zelfs een aparte categorie: console RPG's. Wat neerkomt op RPG's voor kleine kindjes. Zoals het immens populaire pokémon.

Een titel met de klasse, kwaliteit en diepgang zoals bijvoorbeeld de Baldur's Gate reeks zul je op een console niet vinden.

Ach zo morrowind,en Fable I en II zullen we dan maar gelijk vergeten zeker....

Om van kotor nog maar te zwijgen....

Of dit hier dat op komst is....
http://www.xboxworld.nl/media_file/3...playmode=popup

Of dit hier....

http://www.xboxworld.nl/media_file/2...playmode=popup

kiko 2 augustus 2009 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4258595)

He he he... grapjas... je bent me toch een sloeber he.

Fall Out 3, Mass Effect, Final Fantasy, Elder Scrolls, KOTOR... inderdaad, allemaal RPG's voor de kleine kindjes he :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be