Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Dubbelaccount van banneling Sinistra (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126838)

DebianFox 2 augustus 2009 20:54

Dubbelaccount van banneling Sinistra

Ik heb een zeer sterk vermoeden dat Blackwater Inc een dubbelaccount is van banneling Sinistra. Hier wat quotes:

“Oekraïne”

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackwater Inc (Bericht 4233297)
Typisch grauwe Belgische verkleurde lintbebouwing. Dit doet me denken aan ergens in het zuiden van Oekraïne. Wie dit mooi vindt is duidelijk niet goed wijs in zijn bovenkamer.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 3590663)
En jij denkt toch niet dat wij dat deel dan "Nederland" gaan noemen?? Heb je de bouwstijl en wegeninfrastructuur in Vlaanderen als eens bekeken??? Je waant je gelijk ergens in Oekraïne. Ff ernstig blijven....

Palestijnen naar Jordanië

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackwater Inc (Bericht 4238811)
In Jordanie is ook plaats voor Palestijnen. Bovendien het is de echte palestijnse staat.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 3534181)
Verander de naam Jordanië in Palestina zodat alle Palestijnen kunnen terugkeren naar hun echte vaderland. Is goed voor Israël en de vrede met de Arabische wereld als ze dit echt willen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackwater Inc (Bericht 4170665)
De palestijnen hadden al sinds 1999 vrede kunnen kennen onder de Oslo-akkoorden van Barak maar daar hadden ze weinig oren naar. Volgens de palestijnen moet er niet minder Israel zijn maar helemaal geen Israel zijn. Daarom denk ik dat het beter is op termijn die bevolkingsgroep met lichte dwang te transfereren naar de Oostelijke Jordaanoever waar ze in Jordanie een nieuw leven kunnen opbouwen.

Wegen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 2128273)
Als men de wegen in Nederland bekijkt ziet men mooi aangelegde asfalt, verkeersignalisatie in duidelijk lettertype en van aluminium, enkel verlichting waar het nodig is. Duidelijk afgelijnde bakens tussen woonkernen en zones buiten de bebouwde kom. Geen ouderwetse bovengrondse telefoonpalen, structurele bewegwijzering. Hoe komt dat dit allemaal in België niet aanwezig is?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackwater Inc (Bericht 4233414)
Wegen,... wegen????????:rofl: je bedoelt die aan elkaar geplakte betonplaten en romeinse kasseien vermoedelijk. Zelfs in Noord-Tadzikistan en Nagorno Karabach zouden ze zich schamen om de staat van het Vlaamse wegendek.

EU

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackwater Inc (Bericht 4182182)
Nederland moet te samen met Groot-Brittanie een samenwerkingsverband aangaan om op termijn de E.U achter zich te laten. De Nederlandse pers is te pro-Europees, daar erger ik me soms blauw aan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 3817894)

6. Zowel de inwoners van Nederland als het VK zijn zeer eurosceptisch tot zelfs anti-Europees. Beste is om gezamelijk de Euro achter zich te laten en in NL de Britse pond of terug de Nederlandse gulden te gebruiken.

Verder heb ik ook opgemerkt dat Blackwater Inc 2 oude topics van Sinistra uit het slop heeft gehaald nadat Sinistra definitief verbannen was.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=170

http://forum.politics.be/showthread....109911&page=13

longhorn 2 augustus 2009 21:05

Rat.

lantjes 3 augustus 2009 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4258541)
Rat.

Dat zijn er nog lieve beestjes tegen....would-be-forum-flikken.....bweikes.

Duvelke 3 augustus 2009 09:03

Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar :roll:

Zwartengeel 3 augustus 2009 09:04

Indien nu zou blijken dat het effectief toch om 2 verschillende personen zou gaan, heeft de topicstarter zichzelf wel flink in zijn hemd gezet.

Gun 3 augustus 2009 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4258926)
Indien nu zou blijken dat het effectief toch om 2 verschillende personen zou gaan, heeft de topicstarter zichzelf wel flink in zijn hemd gezet.

Dat kan zijn, maar hij is heel opmerkzaam, heeft zijn post stevig onderbouwd en maakt een punt.

Zwartengeel 3 augustus 2009 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4258932)
Dat kan zijn, maar hij is heel opmerkzaam, heeft zijn post stevig onderbouwd en maakt een punt.

Zolang dubbelnicks van gebande forummers niet persoonlijk beginnen te worden tegenover mij heb ik er in principe weinig problemen mee en ga ik ze ook niet beginnen overdragen.

Duvelke 3 augustus 2009 10:05

Zolang ontsnapte moordenaars niet terug beginnen te vermoorden hebt u er ook weinig problemen mee en ga je ze ook niet overdragen aan de police? :roll:

Ik vind als je gestraft bent, en wordt geband dat je die straf dient te aanvaarden en niet moet beginnen foeteren met dubbelnicks enzo.

Zwartengeel 3 augustus 2009 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4259027)
Zolang ontsnapte moordenaars niet terug beginnen te vermoorden hebt u er ook weinig problemen mee en ga je ze ook niet overdragen aan de police? :roll:

Ik vind als je gestraft bent, en wordt geband dat je die straf dient te aanvaarden en niet moet beginnen foeteren met dubbelnicks enzo.

Ah, de mensen die hier geband zijn, die zijn dat allemaal omdat ze een moord gepleegd hebben?

Duvelke 3 augustus 2009 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4259052)
Ah, de mensen die hier geband zijn, die zijn dat allemaal omdat ze een moord gepleegd hebben?

snap je men vergelijking niet?

Zwartengeel 3 augustus 2009 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4259055)
snap je men vergelijking niet?

Jawel, maar ik vind dat het niet aan mij is om verklikkertje te spelen. De mods moeten er zelf maar op toezien dat ze mensen die ze niet langer op hun forum wensen buiten houden.

Duvelke 3 augustus 2009 10:18

Het gaat er om: Wie gestraft wordt, moet zen straf uitzitten.
Hoe ernstig de zaak is, maakt niet veel uit:
Moord (gevangenisstraf)
medeleerling pesten (strafstudie)
Forumreglement aan je laars lappen (ban)

Een straf is een straf.

Duvelke 3 augustus 2009 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4259061)
Jawel, maar ik vind dat het niet aan mij is om verklikkertje te spelen. De mods moeten er zelf maar op toezien dat ze mensen die ze niet langer op hun forum wensen buiten houden.

Niemand zegt toch dat je dat moet doen? als anderen dat nu wensen te doen, laat ze toch doen? :)

Zwartengeel 3 augustus 2009 10:21

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4259062)
Het gaat er om: Wie gestraft wordt, moet zen straf uitzitten.
Hoe ernstig de zaak is, maakt niet veel uit:
Moord (gevangenisstraf)
medeleerling pesten (strafstudie)
Forumreglement aan je laars lappen (ban)

Een straf is een straf.

Bijlage 53453

Duvelke 3 augustus 2009 11:05

bij gebrek aan andere argumenten, zal ik concluderen dat u mij gelijk geeft ;)

SDX 3 augustus 2009 15:07

Ach, wat jammer toch van de DDR, hadden ze nooit mogen opdoeken, zijn er een paar die zich ginds perfect thuis zouden gevoeld hebben.

Wat schuift dat nou - zo iemand aanbrengen - of is het em gewoon uit 'diepmenselijkheid' te doen - om de andere forummers te beschermen - we zouden wel eens 'vermoord' kunnen worden door zo'n 'vermeende' dubbelnick!?:roll:

“Ordnung muß sein!”, right Shaitan?:twisted:

Another Jack 3 augustus 2009 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4259420)
Ach, wat jammer toch van de DDR, hadden ze nooit mogen opdoeken, zijn er een paar die zich ginds perfect thuis zouden gevoeld hebben.

Wat schuift dat nou - zo iemand aanbrengen - of is het em gewoon uit 'diepmenselijkheid' te doen - om de andere forummers te beschermen - we zouden wel eens 'vermoord' kunnen worden door zo'n 'vermeende' dubbelnick!?:roll:

“Ordnung muß sein!”, right Shaitan?:twisted:

Ik vind dat jouw posts treffend lijken op die van wijlen Shaddy.
Ik kan mij natuurlijk vergissen.;-)

SDX 3 augustus 2009 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4259620)
Ik vind dat jouw posts treffend lijken op die van wijlen Shaddy.
Ik kan mij natuurlijk vergissen.;-)

Joepieeeeeee - eindelijk 'iemand' die mij verdenkt.:lol::lol::lol:

NU nog hard maken!:twisted:

Breng me aan bij de moderatie pleaaaaaaaasssse!!!

Johan Bollen 3 augustus 2009 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 4258535)
Ik heb een zeer sterk vermoeden dat Blackwater Inc een dubbelaccount is van banneling Sinistra. Hier wat quotes:

Niet dat het me veel kan schelen maar Sinistra heeft verschillende dubbelacounts. Mountain dew is er één van, zo goed als zeker.

Dajjal 3 augustus 2009 22:07

Who cares ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be