![]() |
Dubbelaccount van banneling Sinistra
Ik heb een zeer sterk vermoeden dat Blackwater Inc een dubbelaccount is van banneling Sinistra. Hier wat quotes:
“Oekraïne” Citaat:
Citaat:
Palestijnen naar Jordanië Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=170 http://forum.politics.be/showthread....109911&page=13 |
Rat.
|
Citaat:
|
Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar :roll:
|
Indien nu zou blijken dat het effectief toch om 2 verschillende personen zou gaan, heeft de topicstarter zichzelf wel flink in zijn hemd gezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang ontsnapte moordenaars niet terug beginnen te vermoorden hebt u er ook weinig problemen mee en ga je ze ook niet overdragen aan de police? :roll:
Ik vind als je gestraft bent, en wordt geband dat je die straf dient te aanvaarden en niet moet beginnen foeteren met dubbelnicks enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat er om: Wie gestraft wordt, moet zen straf uitzitten.
Hoe ernstig de zaak is, maakt niet veel uit: Moord (gevangenisstraf) medeleerling pesten (strafstudie) Forumreglement aan je laars lappen (ban) Een straf is een straf. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
bij gebrek aan andere argumenten, zal ik concluderen dat u mij gelijk geeft ;)
|
Ach, wat jammer toch van de DDR, hadden ze nooit mogen opdoeken, zijn er een paar die zich ginds perfect thuis zouden gevoeld hebben.
Wat schuift dat nou - zo iemand aanbrengen - of is het em gewoon uit 'diepmenselijkheid' te doen - om de andere forummers te beschermen - we zouden wel eens 'vermoord' kunnen worden door zo'n 'vermeende' dubbelnick!?:roll: “Ordnung muß sein!”, right Shaitan?:twisted: |
Citaat:
Ik kan mij natuurlijk vergissen.;-) |
Citaat:
NU nog hard maken!:twisted: Breng me aan bij de moderatie pleaaaaaaaasssse!!! |
Citaat:
|
Who cares ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be