![]() |
De Britten beginnen het dan toch een beetje te snappen.
Het mag ook wel eens een positieve topic zijn he!?
Misschien is dit een veeg teken dat de Britse politici het beginnen door te krijgen dat je niet zomaar eender wie in je land moet en kan binnen nemen. Misschien hebben ze ook stilletjes aan genoeg van de dankbaarheid die deze nieuwe Britten ten toon spreiden door oa. de gangster uit te hangen, religieus geinspireerde eisen en eisen en eisen te stellen en UK stilletjes aan om te vormen naar model van het land dat ze ontvlucht zijn. http://hln.be/hln/nl/960/Buitenland/...ts-leger.dhtml |
Citaat:
mensen worden daarzo moe van!! zoekwerk& get a life.... indien niet kom hetdan eens uitleggen in de Dambruggestraat.... maar daar pis je in je broek..... ps:breng pampers mee |
:rofl::rofl:
|
Citaat:
;-);-);-);-);-) |
Mosterd na de maaltijd, Albion is long lost!
Platte humor - is dat 'in' de laatste tijd?:? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een beetje een getto. Veel criminaliteit en vandalisme. Overlast. You name it. |
Citaat:
Sorry maar ìk heb werk, a life en ik ben echt niet bang in de dambruggestraat. Of zou ik dat wel moeten zijn? En kan u dat dan eens effe uitleggen? :lol: Maar reageert u vooral eens on-topic. Trouwens als u er in slaagt om een topic te maken, aangaande iets positiefs, gedaan door moslims, bring it on! En heu... btw zijn dat 'fuck me botjes' die je aanhebt in je nieuwe avatar? Leuk fotootje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
u staat momenteel op 1585 posts, Maar maar 20 volzinnen en een kleine 100 woordjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
De waarheid en niets dan de waarheid Globalmedia. |
Citaat:
U zit wel in een topic dat ik heb gestart, niet andersom; |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be