![]() |
gekliste gangster wou vluchten naar marocco
Ik ben pro. als die jongen dat wou, ik ook
Uitleveren dus. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=ER2DDP9C wie zijn wij om die verrijker tegen te spreken |
Citaat:
|
Citaat:
Die gasten willen immers niet weg uit den Belziek, in Marokko willen ze dat tuig helemaal niet. |
Citaat:
sure thing |
Citaat:
Maar ja, de maan, da's nog es e gedacht sè!;-) |
Ze zouden er veel beter aan doen van met al dat soort landen zoals Turkije, Albanië, Marokko enz, verdragen te sluiten dat, hier de veroordeelde van ginder, hun straf moeten uitzitten in het land van herkomst, zelfs al zouden we daar de kosten van dragen. Ginder zal een gevangene een stuk goedkoper kosten dan hier en bovendien zijn het daar nog gevangenissen in plaats van drie sterrenhotelletjes.
Wanneer men dat zou toepassen zullen ze minder rap van die akkefietjes uit halen en hoeven wij helemaal geen gevangenissen bij te bouwen, gevangenissen zitten dan zo goed als leeg, en dan hoeven ze zich ook niet meer te beklagen dat ze hier in overbevolkte cellen moeten zitten, dan kunnen ze ginder in nog tien keer meer overbevolkte cellen gaan zitten. In cellen he, en wat er te vreten is zal dan geen varkensvlees zijn, 't zal eerder geen vlees zijn. |
Citaat:
|
verdragen met Turkije, Albanië, Marokko en tutti quanti??
allez jong, dat kunt ge toch niet menen. Ik zou die gastjes hun bijdrage laten leveren in biofarma r&d. Of om effecten van een reis naar mars te simuleren of iets dergelijks. We moeten toch iets doen aan dat gezeur over zogezegd tekort aan opleiding. Ik zeg: positieve discriminatie nu! Iedereen is toch voor de vooruitgang? diegenen in het buitenland die ertegen zijn mogen hun importeren en asiel verlenen, zonder tegenstribbelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die was beter inderdaad naar Marokko gevlucht en dan door de locale politie opgepakt. Dan zou die een echte straf gekregen hebben.
Nu hebben we hier weer die Sven Mary die gaat bleiten om die arme jongen nog een kans te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat hem terug vrij aub.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jou morele niveau zit ongetwijfeld op dezelfde laagte als dat van het krapuul waarover jullie het hebben. Uwe comment is om te kotsen. Echt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be