![]() |
Aliens ! Ze bestaan !
Er zijn er hier een deel die ze zien vliegen.
|
See they shall padawan
![]() |
Citaat:
|
'Aliens' heeft wat weg van het eeuwig doordrammen over 9/11.
Of het eterneel gemelk rond de fictieve opwarming van de aarde. Laat ons de dingen aanvaarden zoals ze zijn. In de cinema kun je terecht voor science fiction. Onder K&K ook. AUB! |
Citaat:
|
Ik heb de vraag doorgespeeld aan de moderatie.
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen koppen rollen, let op mijn woorden ! |
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen ze die threads gewoon niet verplaatsen in een submapje? Hier waren vroeger van die subfora over Palestina enzo.. Maak dan zoiets.. Maar neem hen die discussie toch niet af, dit is het grootste forum van België, plaats voor iedereen toch? In alle geval, ik heb zo de indruk dat er bij velen wel al een frankske zal beginnen vallen hoor dat het allemaal flauwe kul is.. MAAR : MET AZIJN VANGT GE GEEN VLIEGEN.. |
Allee , we wachten nochtans nog steeds op bewijs dat er GEEN buitenaards leven is ... :?
|
1 Bijlage(n)
ja... dat gaat hier leuk worden in K&K.
|
Ik vind dat eigenlijk allemaal zo grappig niet ... 15,000,000 Amerikanen beweren ooit een UFO gezien te hebben volgens de Gallup-poll..
Puur hypothetisch: Vanuit welk oogpunt je het probleem bekijkt (echt, militair, massa-euforie, weersverschijnsel, geestelijke aandoeningen, drugs... enz..) , het is weldegelijk een probleem dat op termijn ook een beetje aandacht verdient.. Miljoenen dollars zijn gemoeid met de UFO-boeken en video's business.. De meeste "speakers" zijn malafiede wauwelaars zonder degelijke accreditaties.. Dus.. Het verdient weldelijk een zekere polemiek.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze bestaan zeker! Daar ben ik rotsvast van overtuigd... Ik moet maar naar mijn schoonmoeder gaan en ik zie er één! Nu haar alleen nog op een UFO krijgen:-D
|
Citaat:
|
UFO's, wat zijn ze, wat doen ze? Ontvoeren zij echt mensen of komen de aliens alleen maar op aarde naar blote t*tten kijken?
Ik geloof wel rotsvast in het bestaan van UFO's. |
vliegende schotels
|
Citaat:
|
Belachelijk dat men zich de moeite getroost om dit onderwerp naar K&K te willen verplaatsen. Wat een kleinzielige mentaliteit.
Het is een serieus onderwerp waar er serieus over gediscusieerd wordt. De enige die er zever in posten zijn diegene die het in het belachelijke willen trekken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be