![]() |
Rapporteren van dubbelnicks van permanente bannelingen
Om de moderatie te helpen bij hun vele, moeilijke moderatietaken, is het zeker en vast handig dat we hen melden wanneer een permanente banneling weer op het forum opduikt.
Doen we dat best in een topic onder "suggesties & mededelingen", of liever via het driehoekje? |
Persoonlijk lijkt me dit niet zo'n goed idee.
Als een post duidelijk de forumregels overtreedt, kan je die rapporteren. Dat is iets dat je zelf kan checken en helpt de moderatie inderdaad. Echter, als gewone forumleden beschikken we niet over de middelen om uit te maken of een bepaald nieuw member een alt account is van een banneling of niet. Teneinde heksenjachten en het verzieken van de sfeer op het forum door al dan niet valse beschuldigingen te vermijden, zou ik persoonlijk op uw suggestie niet ingaan. Als het dan toch moet, doe het dan via privébericht of via het driehoekje; een publieke draad met (valse of terechte) beschuldigingen die (vals of terecht) worden tegengesproken is een draad die binnen de kortste keren vol zal staan met posts die de forumregels overtreden (persoonlijke aanvallen en scheldpartijen) en dus meer werk voor de moderatie. |
Ik treed hier Andres21 volledig bij. Mooie, evenwichtige repliek.
|
Rapporteren van dubbelnicks van permanente bannelingen
't Is ni EERLIJK ... :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat er een minimum leeftijd moet ingevoerd worden voor lidmaatschap van het forum. De -16 jarigen zijn nog iets te kinds.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be