![]() |
Brazilië komt op voor het milieu : Plas in de douche !
Een Braziliaanse milieu-organisatie pleit ervoor om te plassen onder de douche. Op die manier zou het "oerwoud gered kunnen worden".
Door de kleine boodschap te doen in de douche, is het niet nodig om steeds weer dat toilet door te trekken. Een gezin kan zo ruim 4380 liter water sparen per jaar, aldus de organisatie. De organisatie heeft heel wat reclamespotjes laten maken om ervoor te zorgen dat de campagne aanslaat. YouTube |
Ok, kan je me laten weten wanneer je een douche neemt want dan kom ik even langs om in je douche te plassen ;-). Of stel, als je dringend moet, moet je dan ook een douche nemen?
Wat is er mis met een doordeweekse boom of kerktoren? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan dat als men toch onder de douche plast dat men zich daarbij verder doucht of inzeept zonder enig tijdverlies of anders heeft het geen nut... extra uw voeten wassen omdat je erop gepist hebt mag dus niet... :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Een TV-spot in een latino-land vindt 't waterverbruik exorbitant. Moet je 's ochtends een plas ? Duw niet op de chasse maar plak een vlieg op de douchewand ! ![]() |
Brazilië vind ook regelmatig containers met ladingen Europees afval, en ze durven die zelfs terug te sturen! Dat komt er zeker van als een land weigert een puppet te aanvaarden als president. Dat vervelende onafhankelijk denken toch. En nu beginnen ze zelfs eigenhandig de badkamermoraal te herdenken. Ramp.
goed idee trouwens voor een klimaat waar je gerust meerdere malen per dag zou willen douchen. |
Citaat:
|
Het zal maar helpen ...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be