Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Lesley Deckers ook gevat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127111)

Steve_M 11 augustus 2009 13:59

Lesley Deckers ook gevat

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090811_027

Voila, de cirkel is rond. Voor de overbevolking in de gevangenissen blijft het saldo gelijk: 2 ontsnapten zitten nu in de gevangenis in Marokko, maar we hebben er 2 vrouwen bij in de Belgische gevangenissen.

Libro 11 augustus 2009 14:02

"Deckers was de enige van de vier voortvluchtigen zonder crimineel verleden en toch bleef zij het langst uit de handen van de politie."
Dat moet pijnlijk zijn voor die machookes: het onervaren vrouwtje kan langer uit de handen van de politie blijven dan zij (ze is zichzelf dan nog gaan aangeven).

Steve_M 11 augustus 2009 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 4270329)
"Deckers was de enige van de vier voortvluchtigen zonder crimineel verleden en toch bleef zij het langst uit de handen van de politie."
Dat moet pijnlijk zijn voor die machookes: het onervaren vrouwtje kan langer uit de handen van de politie blijven dan zij (ze is zichzelf dan nog gaan aangeven).

Tja, heb je nooit dat citaat gehoord van die Amerikaanse soldaat in Irak: we hadden geluk dat we alleen tegen de mannen moesten vechten, want als de vrouwen hadden meegedaan, dan had het pakken langer geduurd. Komt ook in een HBO-reeks (waarvan de naam me nu even ontglipt), die een vrij realistisch beeld geeft van een Amerikaanse eenheid daar.

barfo 11 augustus 2009 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4270333)
Tja, heb je nooit dat citaat gehoord van die Amerikaanse soldaat in Irak: we hadden geluk dat we alleen tegen de mannen moesten vechten, want als de vrouwen hadden meegedaan, dan had het pakken langer geduurd. Komt ook in een HBO-reeks (waarvan de naam me nu even ontglipt), die een vrij realistisch beeld geeft van een Amerikaanse eenheid daar.

"the unit"?

Steve_M 11 augustus 2009 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barfo (Bericht 4270339)
"the unit"?

Nee, een reeks gebaseerd op een boek van een embedded reporter voor Rolling Stone. "Generation Kill", schitterende reeks overigens (een pak meer diepgang en morele dilemma's dan the unit).

BlueThunder 11 augustus 2009 14:40

het arme schaap

Bobke 11 augustus 2009 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 4270329)

Wellicht zegt het meer over de politie dan over haar. :lol:

solidarnosc 11 augustus 2009 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 4270369)
Wellicht zegt het meer over de politie dan over haar. :lol:

Als iemand niet bougeert en bij iemand zit die haar niet aangeeft dan is het moeilijk om iemand te pakken. Als iemand naar Marokko vlucht laat dit veel meer sporen achter.

Vette Pois(s)on 11 augustus 2009 15:26

Konden alle criminelen maar op dit tempo worden geklist, maar ik vrees dat de media aandacht alles heeft versneld.

Goed werk van de politie en doe zo verder zou ik zeggen.

Bobke 11 augustus 2009 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4270377)
Als iemand niet bougeert en bij iemand zit die haar niet aangeeft dan is het moeilijk om iemand te pakken. Als iemand naar Marokko vlucht laat dit veel meer sporen achter.

Dat is waar.
Maar ze bougeerden ook in België zonder dat ze opgepakt werden.

solidarnosc 11 augustus 2009 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 4270413)
Dat is waar.
Maar ze bougeerden ook in België zonder dat ze opgepakt werden.

België is dan ook Marokko niet....enfin nog niet. ;-)

solidarnosc 11 augustus 2009 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4270411)
Konden alle criminelen maar op dit tempo worden geklist, maar ik vrees dat de media aandacht alles heeft versneld.

Ik denk dat er behoorlijk wat volk op dit dossier zat. ;-) Moest een doorsnee burger met een heli uit het gevang ontsnappen zou het geen waar zijn. Klassejustitie. :lol:;-)

De schoofzak 11 augustus 2009 16:05

Ze zal er niet goed van zijn, mevrouwke Dekkers.

Medeplichtigheid aan de ontvoering en bedreiging van die helikopterpiloot, hulp bij de ontsnapping en mogelijks hulp bij de holdups na de ontsnapping ...

haren advokaat kan natuurlijk pleiten "liefde is geen misdaad ...", maar zoals die rechters en advokaten alleen maar juridsich redenen, vrees ik een tijdje bak voor haar daden.
Ze zal in 't eerst niet op bezoek kunnen gaan bij haren amoer in 't gevang in Marokko ...

Nr.10 11 augustus 2009 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4270411)

Wat niet in de media komt bestaat niet.

Kodo Kodo 11 augustus 2009 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4270473)
Ze zal er niet goed van zijn, mevrouwke Dekkers.

Medeplichtigheid aan de ontvoering en bedreiging van die helikopterpiloot, hulp bij de ontsnapping en mogelijks hulp bij de holdups na de ontsnapping ...

Laat ons bidden dat het geen islamfoob vonnis wordt. Tenslotte is zij een bekeerlinge.

Guust 11 augustus 2009 16:25

Een plaatje lijkt me nu wel op zijn plaats:

http://www.youtube.com/watch?v=CPXno...eature=related

F.Lurk 11 augustus 2009 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4270325)
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090811_027

Voila, de cirkel is rond. Voor de overbevolking in de gevangenissen blijft het saldo gelijk: 2 ontsnapten zitten nu in de gevangenis in Marokko, maar we hebben er 2 vrouwen bij in de Belgische gevangenissen.

Een vreemdelingenhoer. Hopelijk wordt er serieus mee gesold in het staatshotel.

BlueThunder 11 augustus 2009 17:03

vreemde redenering : men is verloofd of verliefd met een vreemdeling en is een hoer...
:lol:

longhorn 11 augustus 2009 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4270513)
Tenslotte is zij een bekeerlinge.

Daarom hoort ze eerder thuis in de psychiatrie dan in de gevangenis.

filosoof 11 augustus 2009 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4270357)
het arme schaap

Die zit diep in de problemen, idd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be