![]() |
Lesley Deckers ook gevat
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090811_027
Voila, de cirkel is rond. Voor de overbevolking in de gevangenissen blijft het saldo gelijk: 2 ontsnapten zitten nu in de gevangenis in Marokko, maar we hebben er 2 vrouwen bij in de Belgische gevangenissen. |
"Deckers was de enige van de vier voortvluchtigen zonder crimineel verleden en toch bleef zij het langst uit de handen van de politie."
Dat moet pijnlijk zijn voor die machookes: het onervaren vrouwtje kan langer uit de handen van de politie blijven dan zij (ze is zichzelf dan nog gaan aangeven). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het arme schaap
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Konden alle criminelen maar op dit tempo worden geklist, maar ik vrees dat de media aandacht alles heeft versneld.
Goed werk van de politie en doe zo verder zou ik zeggen. |
Citaat:
Maar ze bougeerden ook in België zonder dat ze opgepakt werden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zal er niet goed van zijn, mevrouwke Dekkers.
Medeplichtigheid aan de ontvoering en bedreiging van die helikopterpiloot, hulp bij de ontsnapping en mogelijks hulp bij de holdups na de ontsnapping ... haren advokaat kan natuurlijk pleiten "liefde is geen misdaad ...", maar zoals die rechters en advokaten alleen maar juridsich redenen, vrees ik een tijdje bak voor haar daden. Ze zal in 't eerst niet op bezoek kunnen gaan bij haren amoer in 't gevang in Marokko ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
vreemde redenering : men is verloofd of verliefd met een vreemdeling en is een hoer...
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be