![]() |
Intercultureel Koopgedrag
Beste,
Op dit moment ben ik bezig met een studie over het verschil in koopgedrag tussen Belgen en Nederlanders op vlak van parfum en cosmetica. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om volgende enquete te willen invullen. Het neemt minder dan 5minuten in beslag. ALVAST BEDANKT IEDEREEN!!!! http://www.screator.net/showform.php?f=2096489977 |
Ik kan uw studie al aardig afronden:
Hollandse grietjes: verzorgen zich, gebruiken kleurrijke cosmetica (past ook goed bij dat blond en die knappe gezichtjes..) Vlaamse grietjes: hebben het sexappeal van een verwelkte pisbloem... |
je zit er volledig naast ;-)
maar toch bedankt voor je mening. Met een naam als de jouwe, twijfel ik over de representativiteit van uw antwoord ;) uit cijfers blijkt dat de Belg meer geld besteed aan cosmetica. of ze daardoor mooier zijn of niet, laten we even opzij 8-) |
Citaat:
|
K&K dit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, als ik in Holland rijd, krijg ik meermaals een stijve leuter b.w.v.s van al dat frivool wilds. In Belgiƫ heb je de keuze tussen een oud wijf of een ander oud wijf... En excuseer, maar Nederlandse vrouwen schminken zich echt veeeeeel meer dan Vlaamse. Soms is het er zelfs wat over... |
Citaat:
Natuurlijk mooie meisjes hebben geen halve kilo cosmetica nodig vooraleer ze de deur uit durven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be