![]() |
Moderatie, wo bist du bleben?
Waar zitten de moderatoren van dit forum? Allemaal op vakantie, terwijl dit forum meer en meer overwoekerd wordt door de persoonlijke aanvallen van dubbelnicks van permanente bannelingen?
|
Aldus een reactie van een verslaafd overbezorgd forumlid.
Beste Raf. Ga op facebook en bepaal zelf wie welkom is binnen je vriendenkring. De website "Politics" kan je niets verwijten. De initiatiefnemers hebben een gat in de markt gevonden. Voel je je niet huis bij Politics, hou je er dan buiten. Stop met praat tegen de vaak. Wat is je probleem eigenlijk ondanks de zin voor diversiteit binnen de moderatie ? |
Heb ik jou wat gevraagd? In de discussies laat je je niet meer zien wanneer je je in het nauw gedreven voelt, maar hier kom je je bemoeien...
Mijn vraag was niet aan jou gericht. |
Man man man....En dat noemt zichzelf de top van de evolutieladder... :roll:
|
Mogen we niet meer antwoorden of reageren in draadjes op 't forum ??? :-(
|
Citaat:
Door een draad te openen, wend je je tot iedereen en is het doodnormaal dat gewone forumleden ook reageren. |
Ik denk dat even de dubbelnicks binnenlaten het aantal bezoeken verhoogt en dus gunstig is voor de Google-reclame.
|
Ik denk dat de mods Raf op hun negeerlijst hebben gezet. Alleszins begrijpelijk.
|
lol
geen mensen meer kunnen overdragen... wat nu gesjareld |
Citaat:
Vervolgens zet je hem vol met je eigen berichtjes. Narcisme ten top. |
Raf, gij verdient dat niet, azo uw best doen en dan krijgt een mens stank voor dank.
En ondertussen gaat die moderatie met vakantie. Komaan eh zeg. raf, kunt ge in tussentijd tot de moderatie terug is , geen alternatief forum op uw todo lijst zetten waar ge nog wel grundlich kunt verlinken? Wedden dat ze u op blote knieen gaan smeken om uw levenswerk hier terug op te nemen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor, maar als een klein kind gaan klagen voor dingen die je zelf om de haverklap doet!
|
Exit filet pur.
De moderatie is terug bij haar positieven gekomen blijkbaar... |
rarara, wie dat was?
|
Zeg moffenslijmbal, uw nederlands verloren ofwa? Da's hier Vlaanderen hé, hier spreken we Vlaanderens
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Wat maakt het allemaal uit, de volgende staat al in de rij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be