manta |
11 augustus 2009 19:10 |
Huwelijk
Wel ...
Aangezien het huwelijk toch een belangrijke stap is in het leven van veel mensen is het toch goed dat men eerst de tijd neemt om z'n/haar partner goed te leren kennen ...
Sommige mensen blijken jaaaaaren te slapen met de ware liefde in hun armen en komen uiteindelijk tot de conclusie dat trouwen nog het beste is ...
Citaat:
Stotterende Nigeriaan wil met zijn hoofdkussen trouwen
Een Nigeriaanse man, die naar eigen zeggen aan geen lief geraakt omdat hij zwaar stottert, maakt zich op om met zijn hoofdkussen te trouwen. Dat weet Daily Metro.
De 26-jarige Okeke Ikechukwu, een arbeider uit Lagos, kan moeilijk een relatie aanknopen omwille van zijn spraakgebrek. "Wanneer ik een vrouw wil aanspreken, lachen ze me meestal uit", verklaart hij.
Gevoelens
"Maar ook ik heb mijn gevoelens", vervolgt hij. "Vandaar dat ik al van mijn zestiende met mijn hoofdkussen in m'n armen slaap. In zoverre dat ik er verliefd op geworden ben".
Voordelig
Okeke wil de rest van zijn leven met het hoofdkussen doorbrengen. De echtelijke verbintenis heeft nog zo z'n voordelen: het kussen sputtert nooit tegen en is minder duur om te onderhouden dan een vrouw, dixit de Nigeriaan. (eb)
|
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-trouwen.dhtml
De vraag is dus makkelijk hé , welk voorwerp is/was voor u de grote liefde ???:lol:
Met wat zou jij overwegen om te trouwen ???8-)
|