Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vaccin tegen Mexicaanse groep bevat kwikzilver en is onvoldoende getest (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127139)

JurgenD 12 augustus 2009 01:36

Vaccin tegen Mexicaanse groep bevat kwikzilver en is onvoldoende getest

Ze gaan ons bevolking weer een paar mensen
wat autistische stoornissen leveren. Blijkbaar.

Het vaccin tegen de mexicaanse griep is niet alleen te weinig getest op lange termijn,
maar het bevat ook nog eens thiomersal (sodium ethylmercurithiosalicylate) dat voor 50% in zijn structuur bestaat uit kwikzilver. Denk maar aan de oude thermometers van weleer, die ze niet meer verkopen wegens.... inderdaad.

Thiomersal werd de laatste decenia geweerd voor de negatieve gevolgen, waaronder
dat het autisme veroorzaakt.

Ze gaan ons nu nog vergiftigen ook zie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=eHrRi20qURU

Terloops, mocht je het niet weten, maar een verhoogde opname van Vitamine D
( sterk aanwezig in levertraan ) verhoogt de weerstand van het lichaam tegen griep.

Ze kunnen voor mijn part hun brol en hun platte commerce houden.

De schoofzak 12 augustus 2009 12:43

En draaien ze er ook kamfer in, zoals in onzen tijd in den troep, men dat in de koffie deed ?

BlueThunder 12 augustus 2009 12:50

veroorzaakt autisme en ook vroegtijdige dementie ! die rommel komt niet in mijn lijf
wanneer het zover is injecties met vitamine c

BlueThunder 12 augustus 2009 12:52

http://www.advancedhealthplan.com/flushots.html

Jarno 12 augustus 2009 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4272054)
veroorzaakt autisme en ook vroegtijdige dementie ! die rommel komt niet in mijn lijf

Vitamine c injecties helpen geen zak, je plast het gewoon terug uit. Als je je vitamine c op peil wilt houden kan je beter elke ochtend en avond een beetje peterselie eten, dat is meer dan genoeg.

BlueThunder 12 augustus 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4272088)
Vitamine c injecties helpen geen zak, je plast het gewoon terug uit. Als je je vitamine c op peil wilt houden kan je beter elke ochtend en avond een beetje peterselie eten, dat is meer dan genoeg.

werkt toch iedere keer, elke vier uur, je hebt ( comp )er ook met vertraagde afgifte... antibiotica dat maakt een mens pas kapot

Starkad 12 augustus 2009 13:16

Elke dwaas snapt of voelt instinctief aan dat er hier iets niet klopt.

Wel, we zullen allemaal met veel plezier die prik nemen als VAN RAMPUY EN ZIJN KABINET live on tv die troep in hun aderen laten spuiten... En geen vitamine c dus...

We zetten daar een mand vol ampullen en laten dan door een onschuldige kinderhand 1tje trekken opdat we zeker zouden weten dat het Tamiflu is :evil:

Flanelcondoom 12 augustus 2009 13:18

Pieke,

Gelieve je te melden in deze draad.

Waarvoor dank.

BlueThunder 12 augustus 2009 13:22

de huisdoktertjes gaan op die hype weer tienduizenden eurookes verdienen en niet te vergeten de farma-maffia
Tamiflu, ook zoiets gevaarlijk, gedragsproblemen, zelfmoorden,ect.. even googelen

Jazeker 12 augustus 2009 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4272129)
de huisdoktertjes gaan op die hype weer tienduizenden eurookes verdienen

Die huisdoktertjes die zelfs zonder griep hun werk al amper aankunnen?

Freddie 12 augustus 2009 14:22

Mij geen spuit, ben liever 2 weken ziek op kosten van mijn werkgever.

Zwitser 12 augustus 2009 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD (Bericht 4271481)

Weet je, ik kan hier erg boos om worden.

Antivaxers hebben bloed aan hun vingers. Omdat onvoldoende mensen hun kinderen laten vaccineren tegen kinderziektes sterven nog steeds jaarlijks duizende kinderen aan ziektes die eigenlijk al lang uitgeroeid hadden moeten zijn.

Dat in omwille van geloof, pseudowetenschap of gewoon niet willen weten.

brother paul 12 augustus 2009 14:43

de kwikliga is daar weer zunne. jongens toch, durven jullie zeggen hoeveel microgram het is ? En wat de toxische dosis is ??? Je moet toch een beetje juiste informatie geven hé

Pieke 12 augustus 2009 15:02

Allee hop, volgende ronde van desinfo

Citaat:

Dat begint al sterk. De link tussen vaccins en autisme (geclaimd voor babys, niet voor volwassenen) is uit de duim gezogen door een Britse Arts die een eigen vaccin gepatenteerd had.

Citaat:

Het vaccin tegen de mexicaanse griep is niet alleen te weinig getest op lange termijn,
maar het bevat ook nog eens thiomersal (sodium ethylmercurithiosalicylate) dat voor 50% in zijn structuur bestaat uit kwikzilver. Denk maar aan de oude thermometers van weleer, die ze niet meer verkopen wegens.... inderdaad.

Mensen die het verschil niet kennen tussen het zware metaal kwik en de ethylkwik-verbinding van thimerosal dienen zich in het vervolg te onthouden van stompzinnige kommentaar.

Ge krijgt trouwens genoeg kwik binnen door simpelweg vis te eten. Als ge dan toch wilt neuten over kwik, doe het dan daarover.

Citaat:

Thiomersal werd de laatste decenia geweerd voor de negatieve gevolgen, waaronder dat het autisme veroorzaakt.

Zie hierboven. Deze claim, beste Jurgen, is uit de duim gezogen door een Britse arts. De studie waarop het gebaseerd was is gefabriceerd. De link tussen autisme bij babys en thimerosal is door geen enkele epidemiologische studie aangetoond. Het makkelijkste bewijs van het tegendeel: de autisme-aantallen in de VS zijn sinds 2001, het jaar waarin thimerosal niet meer gebruikt wordt in zuigelingenvaccins, niet gekelderd.

Citaat:

Ze gaan ons nu nog vergiftigen ook zie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal

Ge krijgt meer kwik binnen door wekelijks vis te eten. Schadelijke kwik, en niet de ethylmercury-variant waarin thimerosal wordt afgebroken

Citaat:

Een video. Serieus??

Citaat:

Terloops, mocht je het niet weten, maar een verhoogde opname van Vitamine D ( sterk aanwezig in levertraan ) verhoogt de weerstand van het lichaam tegen griep.

Doe me een plezier, en drink, van zodra ge denkt dat ge u wat grieperig voelt, een liter of 2 levertraan. Ineens. Of doe maar 3, om zeker te zijn.

Citaat:

Ze kunnen voor mijn part hun brol en hun platte commerce houden.

Uw goed recht. Ook als is dat gebaseerd op leugens en halve waarheden. I couldn't care less. Survival of the fittest enzo

Pieke 12 augustus 2009 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4272054)

doen, dr lecompte ging ook 1000 jaar worden met zijn vitamine c

en dat heeft duidelijk geholpen...

Pieke 12 augustus 2009 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkad (Bericht 4272115)
Elke dwaas snapt of voelt instinctief aan dat er hier iets niet klopt.

Wel, we zullen allemaal met veel plezier die prik nemen als VAN RAMPUY EN ZIJN KABINET live on tv die troep in hun aderen laten spuiten... En geen vitamine c dus...

We zetten daar een mand vol ampullen en laten dan door een onschuldige kinderhand 1tje trekken opdat we zeker zouden weten dat het Tamiflu is :evil:

gij wilt tamiflu injecteren? Doen. Echt. En laat het effect even weten eh

Starkad 12 augustus 2009 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 4272294)
gij wilt tamiflu injecteren? Doen. Echt. En laat het effect even weten eh

Wat kan mij het een stuiver schelen of die troep intraveneus dan wel subcutaan wordt toegediend.

hotschizodiscocop 12 augustus 2009 15:11

Mercurius is toch goed voor de geest :)

BlueThunder 12 augustus 2009 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 4272286)
doen, dr lecompte ging ook 1000 jaar worden met zijn vitamine c

en dat heeft duidelijk geholpen...

HAD EEN aangeboren afwijking aan zijn hart meen ik, anders is de man niet teveel ziek geweest

Pieke 12 augustus 2009 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkad (Bericht 4272303)
Wat kan mij het een stuiver schelen of die troep intraveneus dan wel subcutaan wordt toegediend.

Echt, ge moogt dat proberen.

Ge moogt zelfs kiezen: subcutaan of intraveneus. Of intraperitoneaal, als ge dat prefereert.

Maar hou ons vooral op de hoogte van het effect.

Niet vergeten de pil eerst fijn te malen en op te lossen in fysiologisch serum.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be