Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bent u ooit al eens als racist gebrandmerkt geworden ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12716)

Cynicus 25 april 2004 16:09

Bent u ooit al eens (waarschijnlijk geheel ten onrechte) als racist gebrandmerkt geworden ?

thePiano 25 april 2004 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Bent u ooit al eens (waarschijnlijk geheel ten onrechte) als racist gebrandmerkt geworden ?

Ja, meermaals. Vele Blokkers noemen mij zelfs een nazi :P

neruda 25 april 2004 16:15

Citaat:

Cynicus , vreemd hoe jij jouw vraag formuleert, zonder enige analyse of kennis hebben gemaakt van de situatie ga je d'ervan uit dat het al ten onrechte is :roll: ?
Dan heb ik toch voor u een ernstige vraag : wat beschouw je eigenlijk als racist ?

circe 25 april 2004 16:16

ik heb "nee" ingevuld, maar ze kunnen het natuurlijk altijd al achter mijn rug gezegd hebben :cry:

Griffin 25 april 2004 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik heb "nee" ingevuld, maar ze kunnen het natuurlijk altijd al achter mijn rug gezegd hebben :cry:

gij se racist! :P ;)

Patriot! 25 april 2004 16:47

Ja, in Antwerpen worden alle niet-Resist stemmers door bepaalde personen racist genoemd.

numarx 25 april 2004 16:54

Ik vond je leuker toen je nog in CCCP t-shirt rondliep. :cry:

Spelev 25 april 2004 16:54

Citaat:

Amai nog niet en alleen maar door blanke.

Patriot! 25 april 2004 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Ik vond je leuker toen je nog in CCCP t-shirt rondliep. :cry:

:lol: Ik heb nog steeds respect voor die verdwenen staat, doch nooit voor de ideologie die ermee verbonden is.

Rudy Van Nespen 25 april 2004 20:44

Oh ja hoor:

De eerste keer toen ik handtekeningen ging verzamelen tegen het stemrecht voor nationaliteitsweigeraars.

De tweede keer toen ik bestuurslid van Fervent Nationaal werd. (die stap was blijkbaar genoeg om racist genoemd te worden...)

Maar sinds kort ken ik de ware definitie van racist: Een tegenstander van het door het establishment opgedrongen multiculturele droombeeld.

En ja, sindsdien draag ik die naam eerder als een geuzentitel, dan als een belediging!

Rr00ttt 25 april 2004 20:53

Volgens de nieuwe wet loopt dus 53% van de stemmers hier kans om aangeklaagd te worden, waarna we maar moeten hopen dat de rechtbank ons vrijspreekt...

FallenByTheHand 25 april 2004 20:56

ja, ik ben al ooit eens impliciet een racist genoemd geweest...

vorig jaar, in leuven, ergens in de periode voor de verkiezingen van mei, heeft een PvdA'er het gewaagd om mij als een racist te omschrijven, nadat ie mij had gevraagd waarom LSP niet meedeed met Resist... :?

ancapa 26 april 2004 07:06

Reeds dikwijls... de hypocriete mensen roddelen zo graag :cry:

FallenByTheHand 26 april 2004 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Reeds dikwijls... de hypocriete mensen roddelen zo graag :cry:

gij vuile racist :wink: :D

zarathustra 26 april 2004 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand
ja, ik ben al ooit eens impliciet een racist genoemd geweest...

vorig jaar, in leuven, ergens in de periode voor de verkiezingen van mei, heeft een PvdA'er het gewaagd om mij als een racist te omschrijven, nadat ie mij had gevraagd waarom LSP niet meedeed met Resist... :?

dit is wel een van de betere :/

nuja, het is wel al eens gebeurd. Bijvoorbeeld toen ik tegen iemand zei dat ik tegen het stemrecht voor migranten was.

Rola 26 april 2004 11:41

Ik ben eens als racist uitgemaakt geworden door een marokaan. Ik had niets tegen die man gezegt. Ik kende hem zelfs niet eens. Ik heb mijn rug naar hem toe gedraaid want dat is de enige kant die ik hem heb gegunt. Sindsdien is mijn achting voor deze mensen tot het nulpunt gezakt. Vroeger had ik respect voor hun, nu acht ik ze geen blik meer waard en niet alleen hun, ook diegenen die menen dat men de migranten zo nodig moet doodknuffelen. Ene Steve bevoorbeeld.

Spolspoel & Besmett 26 april 2004 11:49

en ene Guy

Steenuil 26 april 2004 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rola
Ik ben eens als racist uitgemaakt geworden door een marokaan. Ik had niets tegen die man gezegt. Ik kende hem zelfs niet eens. Ik heb mijn rug naar hem toe gedraaid want dat is de enige kant die ik hem heb gegunt. Sindsdien is mijn achting voor deze mensen tot het nulpunt gezakt. Vroeger had ik respect voor hun, nu acht ik ze geen blik meer waard en niet alleen hun, ook diegenen die menen dat men de migranten zo nodig moet doodknuffelen. Ene Steve bevoorbeeld.

Rola, ik heb ooit eens een discussie gehad met iemand van uw partij. Hij heeft mij daar op een zeer agressieve manier van antwoord gedient. Hij ging zelfs over tot fysiek geweld. En het ging toen gewoon over ecotaxen. Als ik uw redenering volg moet ik nu niets meer hebben van alle VLD-ers. Maar dat is dus niet zo. Er zitten binnen de VLD mensen waar ik zeer goed mee kan praten en waarmee ik op dezelfde lijn sta.

Wat ik dus wil zeggen: het is niet omdat Dutroux een vreselijke pedofiel is, dat alle mannen van zijn leeftijd uit Walonië pedofiel zijn.

Devi8 26 april 2004 12:51

Elke dag ; als ik een blanke controleer, krijg ik de mededeling dat ik 'mijn werk doe' of 'of ik niets beter te doen heb' of 'ik beter de zware criminelen zou pakken'
... als ik een gekleurde medemens controleer (zoals onlangs iemand die me de middelvinger gaf) wordt ik voor ik iets kan zeggen ontvangen op de zin 'u bent een racist, ik ga verder kijken, ik ga hoger gaan, ik ga klacht neerleggen'.
Ik kan er mijn horloge op gelijk stellen.

FrontNieuwBelgie 26 april 2004 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Oh ja hoor:

De eerste keer toen ik handtekeningen ging verzamelen tegen het stemrecht voor nationaliteitsweigeraars.

De tweede keer toen ik bestuurslid van Fervent Nationaal werd. (die stap was blijkbaar genoeg om racist genoemd te worden...)

Maar sinds kort ken ik de ware definitie van racist: Een tegenstander van het door het establishment opgedrongen multiculturele droombeeld.

En ja, sindsdien draag ik die naam eerder als een geuzentitel, dan als een belediging!

Leden van het FNB worden als sinds jaar en dag door de franstalige media-concers RTBF en RTL_TVI als ware pest en lepralijders behandeld omwille van ons racistisch discour. Géén toegang tot de media, gewelddadige tegenbetogingen van Antifa-groepen zoals de F.A.F tegen congressen van ons en bovendien de klachten van het centrum-Leman tegen onze voormalige partij-voorzitster. Op den duur wordt men zulke behandeling wel gewend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be