Jazeker |
12 augustus 2009 20:32 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad
(Bericht 4272868)
Best wel een schande in een tijd waarin ze vanalles aan't foefelen zijn dat het daglicht niet mag zien...
|
Beste Captain Obvious,
Als ze willen foefelen doen ze dat liefst op momenten dat zelfverklaarde kwaliteitskranten berichten over de beste 25 foute nummers om zatte nonkels te laten dansen op een barbecue of dat Nessie weer leeft na 300 jaar.
Juli en Augustus en nu worden er gevechtjes uitgevochten die in September groot nieuws zouden zijn maar nu maar een kleinigheid omdat de burger toch op sandalen rondloopt in een zuiders land op een camping of ligt te roosteren op een strand. Ik bezoek verschillende krantensites per dag in deze zomer (ja... ik werk maar ik heb wel middagpauze) ... Allemaal gewoonweg doorslagjes van Belga feeds met dezelfde tikfouten in DS Online, De Morgen, HLN, ...
Wie in deze periode nog een verschil kan zien tussen HLN en DS mag me toch aangeven waar het verschil zit. Nu ja, soms koopt DS eens een artikel van NRC Handelsblad. Dan moet ik trouwens maar drie zinnen lezen van het artikel om te weten dat het niet van Belga of DS zelf komt.
|