![]() |
Hoe zou het komen dat hier zoveel homo-draden zijn?
Dit forum wordt overspoeld door draden omtrent homo's.
Ik heb pertang niet de indruk dat in het Vlaamse maatschappelijke leven het homo-zijn een echt probleem is. Zitten er hier een paar mede-forummers die het angstzweet krijgen omdat ze misschien wel eens een homo-droom gehad hebben? En daar met niemand over durven spreken? Of is het gewoon politiek: die van 't belang zijn tegen. |
Citaat:
|
Omdat homo's graag truitjes breien?
|
Citaat:
|
Omdat homo's meer tijd en geld hebben dan andere minderheden met een maatschappelijk probleem zoals daklozen, alleenstaande moeders, kansarmen...
|
Dus als we de geldkraan voor homo's dichtdraaien is het probleem opgelost? Dan moeten we dat maar eens overwegen zeker...
Hoe zou het eigenlijk komen dat er hier zoveel flaminganten op het forum zitten? |
vrede,
lees ik nu iets over geldstromen van de vlamingen naar de homoseksofiele medemensen? of heb ik het weer verkeerd begrepen? vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=100838 |
Citaat:
|
vrede,
weg met het neerlandofiel flamingantisch cultuur-imperialisme. zuid-west-vlaanderen onafhankelijk! vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch vind ik de Schoofzak zijn bedenking terecht. Het feit DAT er al zo hard over gediscussieerd moet worden, is op het hallucinante af, en dat terwijl er zoveel dringende problemen zijn om besproken te worden.
Moraal belemmert echte vooruitgang. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde slechts de opvattingen van een medeposter onderuit halen, die stelde dat het aantal draden over homo's het gevolg is van hun betere maatschappelijke positie (meer geld en meer tijd). Daarom insinueerde ik een even van de pot gerukt verband tussen flamingantisme op dit forum en geldstromen. Dat laatste wordt blijkbaar door niet iedereen geapprecieerd (zie boven). mvg, Andy |
heb je 't over mij?
|
Niet echt. Eerder over nihao. U lijkt me de politieke recuperatie van 'geldstromen' goed te beseffen.
|
wie is hier den draad kwijt?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be