![]() |
Guns, guns, guns...
Er is hier al veel over geleuterd, maar er is bij mijn weten nog nooit een poll geweest op p.be over hoeveel mensen hier wapens in huis hebben...
Ik heb er 3 op het moment... Twee 9mm semi-auto's en 1 .45. Twee Glocks en een IMI Jericho. Wie nog ? |
O
|
my cock has more recoil than your glock. |
Ook drie , maar t'zijn illegale :-(
Om mij te verdedigen tegen de blauwbloezen :-D |
Geen enkel, tenzij je een aansteker bekijkt als vuurwapen
|
Citaat:
De mijne zijn wel allemaal perfect vergund... Zelfs mijn wissellopen zijn allemaal vergund... Ik ben een slaafje van het establishment... :( ;-) Heb wel een hele mooie, en dat is mijn "race-gun"... Een volledig gepimpte Glock 34, met IGB loop en compensator, magazine extensions, en vele vele stukken van Carver (http://bb-enterprise.biz/), trigger job, magazine extensions, een C-more sight, etc... Dat is het wapen dat ik gebruik om competitie parcoursschieten te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom die schietclub in die poll ??? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het moet een volste recht zijn om je te beschermen
|
Citaat:
|
Kan soms nuttig zijn...
|
Voer de legerdienst terug in , dan heeft iedereen al een beetje basiskennis van wapens ... 8-)
|
Wapens wapens wapens , njam njam njam .
Had ik mij destijds een historisch wapen aangeschaft , gekocht in een wapenwinkel , moest daar geen vergunning voor hebben . Zo'n spel waarin je eerst zwart kruit moest gieten , dan een loden bol erbovenop en eerst de haan aanspannen anders kon je niet schieten :lol: Kwamen daar zo'n pipo's inbreken , ik zat toen in een inbraakgevoelige sector en zie , 2 loden bollen vlogen in het rond :-D Pakte de politie mijn wapen in beslag onder het motto , ge moogt dat wel hebben maar ge moogt het niet gebruiken , tenzij na oefening in een schietclub . Hadden die inbrekers effie geluk sjeg :evil: |
Een bescheiden aantal uiteraard.
|
Citaat:
Rommelt u hobbykamer op, vind een ouwde .22lr, kom tot de conclusie dat als ge die nu aangeeft u vergunning kwijt speelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be