![]() |
OORLOG België - Nederland
8O
Wat denken die noorderburen nu eigenlijk wel ... Dat ze maar maken dat ze met schepjes en emmertjes de Schelde beginnen uit te diepen :evil:... Ondertussen beginnen we de vijandelijkheden op subtiele manier ... Citaat:
|
Dat we uiteraard geen Heineken drinken en op die manier ook den boel boycotten hoef ik niet te zeggen zeker , niemand drinkt dien bucht ... ;-)
|
Als Nederland binnenvalt, hang ik de Prinsenvlag uit!
|
Citaat:
ben ik van Duitsen bloed, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood. Een prinse van Oranje ben ik, vrij onverveerd, den Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd |
Nederlanders zijn welkom zolang ze hun Heineken en Broodje kroket ginds laten.
|
:grootned: :grootned: :cheer: Dat kalf van de VLD op de brandstapel! :cheer: :grootned: :grootned:
|
Ik ga morgen Zeeuwse mosselkes pakken sé op mijnen uitstap! Smakelijk!
mmmm...lekkelekkelekkeRRRrrrrr, een vers Hollands moulleken!! M---M--MMMMM ![]() |
Citaat:
Och wacht... Ik zal er wel een kopen of tenminste een 60 jaar oude Vlaamse leeuw buiten hangen. Die gaat wel versluiten maar als den 'Ollander hier toch is, heb ik die niet meer nodig. :cheer: We willen al wel eens wat opofferen. |
Citaat:
|
Citaat:
Van die viezen brol waar alle Vlamingen al op gescheten hebben ... Ons water loopt daar naartoe , dus ook den Duvel die ge uitgepist hebt :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Te klein , te duur , teveel zand er in en vooral ... Te Hollands ... ;-) :cheer: spruiten eten :cheer: |
Citaat:
|
Het Nederlandse leger zou zo over ons heen rollen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be