![]() |
Toetsenbord-petitie
Waarom staan er verdomme zo veel toetsen op een toetsenbord ? En waarom zetten ze die f*ckers allemaal zo dicht bij elkaar ?
Ik ga een zatte-kloten toetsenbord ontwikkelen van 2 vierkante meter waar ge verdorie met uwe volle handpalm (mmm....palm....) een verrekte toets kunt indrukken en dat ge tenminste de juiste f*cking letter hebt en ge geen 25 keer per woord op backspace moet drukken... Who's with me ??? |
Citaat:
![]() |
![]() Misschien een handig modelleke voor zatte kloten ;-) |
![]() The MALTRON EXPANDED keyboard has been robustly designed with a strong steel construction to withstand heavy use, and a nylon coating for a smooth wipe-clean surface. It provides enhanced access for physically disabled and visually impaired users. Vertaald; voor zatte mensen dus. |
Iedereen die 'm heeft, haat 'm: het "toestenbord" van de Ipod Touch... WHAT THE FUCK; DA ZUIGT DONKY DICK...
![]() |
ook een tof modelleke:
![]() Op die "hond" z'n tong wil ik gewoon rammen tot het in stukken vaneen springt ![]() Meer dan wat diene kleine heeft, hebt ge niet nodig om naar politics te surfen. Ge kunt dezelfde posts voorprogrammeren en herhalen in de volgende topics: -homo's -alienz -NWO -ontsnappingen -ontsnappingen per helicopter -vrouwenmishandeling bij de islamitische medemens -jodenbashtopics -fraude -corruptie -Waals profitariaat -Koninklijk profitariaat -éénmalige, sorry, tweemalige uitzonderlijke regularisaties ... De kakstoel hebt ge wel vandoen. Ne mens krijgt nog alleens last van spetterpoep bij het lezen van zoveel leuke dingen. ![]() |
Citaat:
|
Dajjal is nu officieel naar de kl....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Azerty... zoals het hoort in een door franstaligen beheerd onland.
|
Citaat:
|
Typen met mijn hoofd lijkt mij radicaal vernieuwend en grappig. Headbanging en typen tegelijkertijd!
|
Citaat:
|
Kwestie van gewoonte. Als je Qwerty gewend bent, zweer je bij Qwerty enz.
Ik tik blind op Azerty, dus argumenten pro Qwerty gaan het ene oor in en het andere uit. |
Als de nederlandse inlichtingendienst niet in samenwerking met de mossad Lernaut en Hauspie had failliet doen gaan dan hadden we nu geen toetsenborden meer nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be