Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Toetsenbord-petitie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127293)

Dajjal 15 augustus 2009 23:10

Toetsenbord-petitie

Waarom staan er verdomme zo veel toetsen op een toetsenbord ? En waarom zetten ze die f*ckers allemaal zo dicht bij elkaar ?

Ik ga een zatte-kloten toetsenbord ontwikkelen van 2 vierkante meter waar ge verdorie met uwe volle handpalm (mmm....palm....) een verrekte toets kunt indrukken en dat ge tenminste de juiste f*cking letter hebt en ge geen 25 keer per woord op backspace moet drukken...

Who's with me ???

From_Vlaanderen 15 augustus 2009 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4278226)
Waarom staan er verdomme zo veel toetsen op een toetsenbord ? En waarom zetten ze die f*ckers allemaal zo dicht bij elkaar ?

Ik ga een zatte-kloten toetsenbord ontwikkelen van 2 vierkante meter waar ge verdorie met uwe volle handpalm (mmm....palm....) een verrekte toets kunt indrukken en dat ge tenminste de juiste f*cking letter hebt en ge geen 25 keer per woord op backspace moet drukken...

Who's with me ???

U zei?

Starkad 15 augustus 2009 23:13

Misschien een handig modelleke voor zatte kloten ;-)

From_Vlaanderen 15 augustus 2009 23:14

The MALTRON EXPANDED keyboard has been robustly designed with a strong steel construction to withstand heavy use, and a nylon coating for a smooth wipe-clean surface. It provides enhanced access for physically disabled and visually impaired users.

Vertaald; voor zatte mensen dus.

Starkad 15 augustus 2009 23:15

Iedereen die 'm heeft, haat 'm: het "toestenbord" van de Ipod Touch... WHAT THE FUCK; DA ZUIGT DONKY DICK...

Starkad 15 augustus 2009 23:21

ook een tof modelleke:

Op die "hond" z'n tong wil ik gewoon rammen tot het in stukken vaneen springt

Meer dan wat diene kleine heeft, hebt ge niet nodig om naar politics te surfen. Ge kunt dezelfde posts voorprogrammeren en herhalen in de volgende topics:

-homo's
-alienz
-NWO
-ontsnappingen
-ontsnappingen per helicopter
-vrouwenmishandeling bij de islamitische medemens
-jodenbashtopics
-fraude
-corruptie
-Waals profitariaat
-Koninklijk profitariaat
-éénmalige, sorry, tweemalige uitzonderlijke regularisaties
...

De kakstoel hebt ge wel vandoen. Ne mens krijgt nog alleens last van spetterpoep bij het lezen van zoveel leuke dingen.

Adam Smith 16 augustus 2009 00:17

Citaat:

Who's with me ???

Éen tip integreer een woordenboek in uw browser (er zijn browser waarbij dit kan). Toch een vraagje heeft u AZERTY of QWERTY (of QWERTZ)?

Dajjal 16 augustus 2009 01:19

Dajjal is nu officieel naar de kl....

Adam Smith 16 augustus 2009 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4278385)
Dajjal is nu officieel naar de kl....

Nu al:-P?

Dajjal 16 augustus 2009 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 4278389)
Nu al:-P?

Toch hard mijn best aan het doen...

Jazeker 16 augustus 2009 01:39

Citaat:

Who's with me ???

Ik niet... perfect tevreden met mijn qwerty klaviertjes. En ik tik er met alle vingertjes op... dronken of niet.

Adam Smith 16 augustus 2009 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4278399)
Ik niet... perfect tevreden met mijn qwerty klaviertjes. En ik tik er met alle vingertjes op... dronken of niet.

Qwerty? Ik juist begrepen dat je in Vlaanderen ook juist Azerty vond (in Nederland is Qwerty onbetwist standaard)...

Jazeker 16 augustus 2009 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 4278403)
Qwerty? Ik juist begrepen dat je in Vlaanderen ook juist Azerty vond (in Nederland is Qwerty onbetwist standaard)...

Azerty bestaat enkel in franstalige landen + belgique natuurlijk. Maar ik werk enkel op qwerty.

Adam Smith 16 augustus 2009 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4278406)
Azerty bestaat enkel in franstalige landen + belgique natuurlijk. Maar ik werk enkel op qwerty.

Qwerty is oorspronkelijk Engelstalig, maar hoe zit het in z'n algemeenheid in Vlaanderen Azerty of Qwerty?

Jazeker 16 augustus 2009 01:58

Azerty... zoals het hoort in een door franstaligen beheerd onland.

Adam Smith 16 augustus 2009 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4278408)
Azerty... zoals het hoort in een door franstaligen beheerd onland.

Nederland is zonder twijfel Qwerty-gebied (Met alle respect voor het Frans (wat in Nederland, net zoals Duits misschien verwaarloosd wordt, maar ondanks dat heb je tegnwoordig gewoon meer aan Engels).....

Metternich 16 augustus 2009 02:02

Typen met mijn hoofd lijkt mij radicaal vernieuwend en grappig. Headbanging en typen tegelijkertijd!

Zwartengeel 16 augustus 2009 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4278406)

Ik heb hier thuis 2 computers staan met een verschillende layout qua toetsenbord: één azerty en één qwerty. Maar ik ben dan ook iemand die niet blind typt. ;-)

kiko 16 augustus 2009 08:05

Kwestie van gewoonte. Als je Qwerty gewend bent, zweer je bij Qwerty enz.

Ik tik blind op Azerty, dus argumenten pro Qwerty gaan het ene oor in en het andere uit.

skaldis 16 augustus 2009 08:14

Als de nederlandse inlichtingendienst niet in samenwerking met de mossad Lernaut en Hauspie had failliet doen gaan dan hadden we nu geen toetsenborden meer nodig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be