Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Problemen met de moderatie etc..., ik stel de oplossing voor (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127295)

Den Ardennees 16 augustus 2009 00:33

Problemen met de moderatie etc..., ik stel de oplossing voor

Het is duidelijk dat het op deze manier niet verderkan, de vele onterechte bans en het ongenoegen daaromtrent bewijzen dat.

Daarom wens ik dat er moderatorverkiezingen zouden komen, en stel ik me bij deze kandidaat voor zulke verkiezingen.

Mijn programma is duidelijk:

- eer iemand wordt gebannen, moeten 2/3 daarover akkoord gaan bij een stemming. Forumleden met minimum 800 posts, die minstens een jaar lid zijn, hebben stemrecht

- Moderator Pieter Vandoorne wordt met onmiddellijke ingang levenslang gebannen, de andere moderatoren moeten zich jaarlijks aan een evaluatiestemming onderwerpen, wie geen 2/3 van de stemmen haalt, wordt levenslang gebannen. Stemrecht idem als bij paragraaf hierboven.

Simpel programma, maar zal veel problemen in de toekomst vermijden!

Raf 16 augustus 2009 10:08

8O Wat heeft Pieter Vandoorne jou in de weg gelegd?

Jullie hebben toch al eens een dictatuur uitgeprobeerd op jullie eigen forumpje? Het verwerd er al vlug tot een banale scheldpartij, tot er alleen de eigen "vriendjes" overbleven en toen bleek al heel snel dat die eigenlijk niet veel zinnigs tegen elkaar te vertellen hadden. Het forumpje ging dan ook binnen de kortste keren roemloos ten onder, terwijl jullie nochtans met veel poeha voorspelden dat jullie politics.be gingen kapot maken...

Wat leidt jou tot de gedachte dat je op dit forum zou kunnen bereiken wat je op jullie eigen forumpje niet kon?

roodhaar 16 augustus 2009 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4278662)
Het forumpje ging dan ook binnen de kortste keren roemloos ten onder, terwijl jullie nochtans met veel poeha voorspelden dat jullie politics.be gingen kapot maken...?

8O heb je link even bezocht en dat is dan wel grandioos gefaald.

Citaat:

Wat leidt jou tot de gedachte dat je op dit forum zou kunnen bereiken wat je op jullie eigen forumpje niet kon
idd erg grappig ! misschien de vakantiestemming ? ;-)

filosoof 16 augustus 2009 10:27

Citaat:

De gebruikers hebben in totaal 6269 berichten geplaatst
We hebben 74 geregistreerde gebruikers

roodhaar 16 augustus 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4278351)
Het is duidelijk dat het op deze manier niet verderkan,

ik zie het probleem niet. jij kan toch evengoed je mening kwijt ? en zoalng je anderen niet begint te stalken, beledigen en pesten onder allerhande nicks en de wetgeving respecteert....IS er toch niets aan de hand?

Citaat:

de vele onterechte bans en het ongenoegen daaromtrent bewijzen dat
.

Zoveel bans zijn het niet. Sommige zijn immers dubbelnicks en die bans waren terecht.

en idd , als je het niet eens bent met de regels hier, richt dan een eigen forum op waar je posters die niet stroken met je opinie lekker kan wegpesten he. en dan is het weer een doodse bedoening zoals Raf zegt.

Jazeker 16 augustus 2009 11:16

Laat dit topic maar zinken. Ik denk dat de opener een beetje teveel van het mooie weer heeft genoten. shhhhht.

Pelgrim 18 augustus 2009 18:52

ik denk dat de beslissing daarover vooral bij degene(n) die de boel betaalt ligt.

manta 18 augustus 2009 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4282294)
ik denk dat de beslissing daarover vooral bij degene(n) die de boel betaalt ligt.

De mannen van de reclamebanners ??? :-D

420yeahbaby 18 augustus 2009 23:38

onterechte bans?
Het feit dat ik nog gene second geband ben geweest duidt erop dat het hier nog vrij relaxed is, niet waar? :)

Ik ga hier ook geen oordeel op vastpinnen, maar toch...
Ik denk dat politics.be nog vrij openminded is omtrent "vrije meningsuiting".

Hoe kunt ge eigenlijk in godsnaam "onterecht" geband worden? :s hehe

Raf 19 augustus 2009 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4283292)
onterechte bans?
Het feit dat ik nog gene second geband ben geweest duidt erop dat het hier nog vrij relaxed is, niet waar? :)

Ik ga hier ook geen oordeel op vastpinnen, maar toch...
Ik denk dat politics.be nog vrij openminded is omtrent "vrije meningsuiting".

Hoe kunt ge eigenlijk in godsnaam "onterecht" geband worden? :s hehe

De topicstarter laat zich hier wijselijk niet meer zien. Ik denk dat hij dit topic in een vlaag van verstandsverbijstering opstartte. Ik zou me na zo'n stommiteit ook niet meer laten zien...

longhorn 19 augustus 2009 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4283608)
De topicstarter laat zich hier wijselijk niet meer zien. Ik denk dat hij dit topic in een vlaag van verstandsverbijstering opstartte. Ik zou me na zo'n stommiteit ook niet meer laten zien...

Dat is bewonderenswaardig. Sommigen bevinden zich in een permanente staat van verstandsverbijstering dat zij blijven volharden in het opstarten van stomme topics.

Raf 19 augustus 2009 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4284927)
Dat is bewonderenswaardig. Sommigen bevinden zich in een permanente staat van verstandsverbijstering dat zij blijven volharden in het opstarten van stomme topics.

Da's waar.

Fallen Angel 25 augustus 2009 21:32

Citaat:

8O Wat heeft Pieter Vandoorne jou in de weg gelegd?

Jullie hebben toch al eens een dictatuur uitgeprobeerd op jullie eigen forumpje? Het verwerd er al vlug tot een banale scheldpartij, tot er alleen de eigen "vriendjes" overbleven en toen bleek al heel snel dat die eigenlijk niet veel zinnigs tegen elkaar te vertellen hadden. Het forumpje ging dan ook binnen de kortste keren roemloos ten onder, terwijl jullie nochtans met veel poeha voorspelden dat jullie politics.be gingen kapot maken...

Wat leidt jou tot de gedachte dat je op dit forum zou kunnen bereiken wat je op jullie eigen forumpje niet kon?

LoL

Ik wist niet dat er een aantal gefrustreerde bannelingen een protestforum hadden opgericht.
Als je dan toch een gefrustreerde banneling bent kun je toch op een 'creatievere' manier wraak nemen.8-)

Raf 29 augustus 2009 14:04

Citaat:

Blijkbaar heeft de eerlijke schaamte dan toch overwonnen: klikkerdeklik

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be