![]() |
Meekijkende inlichtingendienst is vreselijk irritant
Het is logisch dat inlichtingendiensten meekijken op het forum.
Zeker als het belang van de staat in gevaar komt ,zoals nu met de Schelde-oorlog. Alleen moeten ze het niet zo duidelijk laten merken en zo vreselijk irritant storend te werk gaan. Misschien kunnen ze eindelijk eens gaan moderniseren en meekijken zonder overlast te bezorgen. Heeft u er ook last van? |
Pilletjes tegen paranoia weer vergeten slikken zeker ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jep, ik kom hier wat provoceren zodat we weten wie we moeten oppakken als straks onze Grootse Belgische Armee de trommels slaat.
Agent Sx54d29 tot uw dienst. |
Citaat:
Ik zal hem wel even laten hacken door een kennis ,dan weet ik wat meer. |
Citaat:
Een kleine discussie helpt ook blijkbaar |
Citaat:
Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor. Het is zo dat belastingen meekijken op bepaalde forums om de bluffers eens te controleren. |
Hebben die al pc's bij de inlichtingendienst?8O
|
Citaat:
nee, zoemers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: ha, ha, ha, eens goed gelachen. Nog van die :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Geen paranoia, men zou nog eens kunnen verschieten wat ze allemaal volgen en bijhouden, tegenwoordig kunnen ze aan de hand van je ip-nummer ( zoals bij een telefoonnummer ) in een paar seconden zien vanuit welke locatie, straat en huisnummer je opereert... toevallig werkt schoonbroer voor Belgacom. Opletten dus, mocht er iets uitbreken gaan ze jullie weten te vinden ( denk dan aan die NV en VB gezinden )... Filip laat de baard al groeien,
het dna is in volle ontwikkeling en past allemaal in het voorgeschreven grote plan, niets aan te doen, lot is lot, wat je niet kan ontlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en toen werd het stil... allemaal met ei in hun de broek :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be