![]() |
Wij hebben al wat tegengekomen op onze campagne van de B.U.B. zeg, wat markante momenten:
Is da van die manne in Brussel... Ik zen geenen Belg, ik zen Vlaming! Mijn stem hebt u! Ik ben die zakkenvullende regeringen ook beu Ge hebt gelijk! L'union fait la force (een Nederlandstalige dame in Tienen) Tegen België? Hoe kunt ge daar nu tegen zijn! Een man omhelsde één van onze militanten, ontroerd door onze zaak en inzet en wenste ons succes [/i]Hoe kan ik lid worden (twee jongeren in Leuven) Ik wil lid worden en ik ga al mijn vrienden oproepen hetzelfde te doen (gisteren in Tienen) 't is tijd dat ze het doen! succes! (een Franstalige uit Waterloo in vlekkeloos Nederlands gaf ons een toespraak over zijn genegenheid aan de Belgische Zaak Ik ben voor Vl�*�*nderen (een grijnzende Leuvense skinhead) 't Is goed dat er een nieuw partij is met die paarse zakkenvullers |
Allez, gezien het enthousiasme mag het geen probleem zijn om voldoende handtekeningen te verzamelen om overal op te komen.
|
Mijn beste medestudent, wij hébben de handtekeningen al! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De echte Leuvenaar kan uw gezever niet aanhoren :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De B.U.B, nog zo'n lachwekkend initiatief :lol: . Na de implosie van EDB hebben deze "groot-lichten" zich definitief aan de linkerzijde van het politieke centrum geplaatst met hun intiatief Belgische-Unie die méér gewoon een anti-rechtse en anti-Vlaams Blok protestpartij is dan eigenlijk een partij met een serieus programma. Centrumpartijen zijn er méér dan voldoende, u hebt maar te kiezen.....PS_SPA, MR_VLD, Groen/Ecolo....enz. Dus een intiatief als de B.U.B is eigenlijk een maat voor niets; |
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt nog wel. We hebben al pamfletten in het Nederlands. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
Wij geloven ook in een Belgische eenheid maar met verregaande bevoegdheden voor de gewesten. Trouwens BUB is een linkse centrumpartij en die markt wordt al volledig beheerst door de traditionele partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
FNB is een prutspartijke en haalde niet eens de helft van de stemmen van BUB. En wij zijn verre van links. |
Citaat:
|
U zit bij de massapartij RWF, u hebt recht van spreken :roll:
|
Waw! Al de groten onder elkaar!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be