![]() |
Waar zou je graag wonen?
Waar zou je in België het liefst wonen?
Welke stad/dorp/lintbebouwdestraat? Welk type behuizing (of caravan voor de kezen onder ons)? Gooi het in de groep! |
dit is een teveele topic.
|
maar diejen andere topic gaat over marokanen, homo's en afghanistan.
kortom, daar wens ik niet in te posten |
Mijn top 20...
Momenteel op de achtste plaats. De top 20: 1) Knokke-Zoute 2) St Pieters Woluwe-Chant d'oiseau 3) Elsene- Lepoutre 4) Ukkel- Observatoire 5) Schoten-Schoterbos 6) Tervuren- Hoogvorst 7) Waterloo- Le faubourg 8) Kraainem- Baron d'huart 9) Schilde- Bloemenbuurt 10) Ukkel- Churchill 11) Brussel- Ambiorix 12) Tervuren- Arboretum 13) Oud Heverlee 14) Lanaken- Noord 15) St Martens Latem 16) Brussel- Terkamerenbos 17) Brasschaat- Frilingleibuurt 18) Brussel- Zavelplein 19) Auderghem- St Anne 20) Ukkel- Prince d'orange |
Ikzelf ga voor 2 woningen:
1. Brussel stad (eender waar) - appartement 150 m², bovenste verdieping, dicht bij park/bos, 10 minuten rijden max van Louiza 2. Buitenverblijf op 't platteland, liefst temidden de koeien, overmaatse boerderij |
Citaat:
Blijkbaar ken je Brussel slecht. Als er iets belangrijk is in Brussel is het om in de goede buurt te zitten. De verschillen in leefkwaliteit zijn nl gigantisch. |
Ergens in een land aan de Mare Nostrum, veel hectaren land er rond zodat ik me dag uit dag in kan bezig houden met olijven, druiven, kortom, gewoon stressloos leven zoals het bedoeld is !
|
Citaat:
ik ken enkel brussel centrum en elsene, dat klopt. |
Drie woonplaatsen.
- Een luchtig appartementje aan de zeedijk nabij Oostende. - Een sjieke Villa met zwembad in Hever aan de bossen (Vl-Brabant) - Een klein gezellig huisje in de Ardennen (heel rustig) vlakbij Namen. |
Afgelegen in het groen. Maar vermits we met 11 miljoen dat willen en ik de poen niet heb ergens anders. Misschien probeer ik nog eens te emigreren en het op een ander te gaan verkloten.
|
Citaat:
|
edit: verkeerden topic :-D
|
Persoonlijke voorkeur : grootstedelijk met veel groen en een tramlijn. Zoals Cogels-Osylei...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, Helmut Lotti pakt natuurlijk altijd den tram! :lol: |
Citaat:
Zoveel mensen willen blijkbaar niet in het groen wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De stad is weer hipper dan ooit. Grote villa's staan massaal te koop, gelet op de dure energie en de kostprijs van transport (makkelijk taxeerbaar en de staat zal het geld nodig hebben) die we kunnen verwachten, zie ik dat enkel nog in stijgende lijn gaan. Alsook: LOL at op het platteland willen wonen maar niet willen rijden naar uw werk. LOL. En nog eens: LOL. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be