![]() |
Effe zwanger ?
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
Citaat:
Citaat:
Floep , floep , floep , zo twaalf keer ??? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O |
Citaat:
|
jammer dat ze in Europa niet zo snel kweken :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Begin die maar al eten te geven ...:?
Xie madam der al borstvoeding geven ... Over bandwerk gesproken ... :lol: |
Citaat:
|
Over een groot risico nemen spreken.
Het lijkt me tijd dat de wetenschap ook eens wat meer nadenkt over haar IVF projecten. Er worden er nu steevast te veel (+1) ingeplant vanuit de idee dat de behandeling duur en omslachtig is, maar dat leidt soms als je het mij vraagt tot situaties die niet wenselijk zijn. Wie moet hier financieel voor opdraaien? Daarenboven wordt er meer en meer gebruik gemaakt van IVF ( door ongezonde voeding, milieufactoren en hoge leeftijd waarop men aan kinderen begint), terwijl onze populatie nu al te groot is om ieder een basis aan comfort te bieden. Wat moet dat geven als straks iedereen minstens vijf kinderen baart per keer? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Geloof me , 'k heb m'n vingers een paar keer héél eigenaardige vormen zien aannemen omda'k zo lief was om een handje te geven tijdens de bevalling ... Hoe die vent z'n poten er gaan uitzien na twaalf van die neepkes weet ik ni maar nen olifant zou jaloers zijn op zo'n stompkes ... :-D En dan ga ik ni eens uitweiden over hoe madam zich zal voelen ... 't Zal ook wel effe duren voor die nog is van bil wilt gaan ... ;-) |
Una cucaracha lo mejora...
|
Ik weet niet hoe lang dat duurt om er ne kleine uit te krijgen. Anders is dat al nen hele boterham.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een beetje positiever zijn eh, ze zorgen voor je pensioen ;-) |
Citaat:
waar hebt gij gezeten? :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be