![]() |
de meest kleurrijke forumgangers topic
Wie steelt hier de show in K&K? Wie is hier het brutaalst, wie danst op de tafel, wie spreekt het meest tot de verbeelding, wie heeft den dikste nek?
Kortom, met wie zou je het liefst eens een pintje gaan nuttigen? |
Ik kies voor Eberhart, de man die erin slaagt een dt-fout in zijn eigen naam te schrijven ('t is Eberhart, niet Eberhard), doch erin slaagt zijn Arisch klinkende voornaam te combineren met een smaak voor gedegenereerde muziek. Bovendien woont hij in Brussel en heeft hij wel gevoel voor humor, zo doet hij taalfouten steevast af als "straattaal".
Kan het beter? Ik denk het niet! Toppie! |
Citaat:
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Ja, ik mag Eberhart wel. Er komen vaak heel goeie posts van hem binnen.
Veel nieuwe muziekgroepen heb ik ook al dankzij hem leren kennen. |
Grootste M..... : Johnny Blaze: zo schizofreen als de straat en een wreed stout bakkens.
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: hier genomineerd worden is een goed teken. Vandaar mijn conclusie: met Eberhart wil ik wel eens een pintje drinken te Brussel. |
Met Kallikles zou ik ook wel eens een pintje willen gaan drinken, maar ik vrees dat ik gewoon in slaap ga vallen na 10 minuten.
En tzal zijn schuld zijn! |
Laat ik buiten de bekende namen er eens een paar van de oude garde noemen: Desiderius, Percalion, Ossaert. Waar zijn die gebleven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en precies één die de baas is thuis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Desiderius is weggegaan omdat hij het zowat bui was.
Percalion is gestopt omwille van zijn studies, zover ik heb opgevangen. |
Citaat:
Voor zover ik weet, is hij wel nog degelijk voorstander van een vrije markt; alleen op enkele punten van sociale zekerheid heeft hij een andere mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be