Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Antwerpse terreurcellen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127359)

stropke 18 augustus 2009 09:43

Antwerpse terreurcellen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...180250#p180250

Ja kijk eens wat hier gebeurt. En de regering maar verder slapen.
We hebben in Vlaanderen een dubbele strijd: de dreiging van het frans taalmilitarisme en de Islam.
En ze gebruiken alle twee dezelfde tactick: vermenigvuldigen.:twisted:

NOEKIE 18 augustus 2009 09:49

Bijna de helft van de Antwerpse moskeeën is in handen van de fundamentalistische islamitische beweging Deobandi, die moslims oproept ‘bloed te vergieten’ voor Allah en waarvan de leiders westerse normen en waarden afkeuren, en joden, christenen en hindoes minachten. De Deobandi-preken zijn doordrenkt van een diepgewortelde haat voor de westerse samenleving, bewondering voor de Taliban en martelaarschap. Deobandi verbiedt kunst, televisie, sport en muziek; eist dat vrouwen volledig bedekt zijn en ziet voetbal als ‘een kankergezwel die onze jeugd besmet’ (toch angstaanjagend met de kadidaatstelling van België als medeorganisator van het WK voetbal 2018 in het achterhoofd). In preken wordt gezegd dat muziek een methode van de joden is om het ‘satanische web’ te weven om jonge moslims op het verkeerde pad te brengen.

Deze paragraaf pakt me bij de lurven.

Mass13 18 augustus 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE (Bericht 4281478)
Bijna de helft van de Antwerpse moskeeën is in handen van de fundamentalistische islamitische beweging Deobandi, die moslims oproept ‘bloed te vergieten’ voor Allah en waarvan de leiders westerse normen en waarden afkeuren, en joden, christenen en hindoes minachten. De Deobandi-preken zijn doordrenkt van een diepgewortelde haat voor de westerse samenleving, bewondering voor de Taliban en martelaarschap. Deobandi verbiedt kunst, televisie, sport en muziek; eist dat vrouwen volledig bedekt zijn en ziet voetbal als ‘een kankergezwel die onze jeugd besmet’ (toch angstaanjagend met de kadidaatstelling van België als medeorganisator van het WK voetbal 2018 in het achterhoofd). In preken wordt gezegd dat muziek een methode van de joden is om het ‘satanische web’ te weven om jonge moslims op het verkeerde pad te brengen.

Deze paragraaf pakt me bij de lurven.

Bijna de helft Deobandi? Ik wist niet dat de helft van de Antwerpse moslims Pakistani waren :lol:

bloedluiskieken 18 augustus 2009 11:30

De linkse poco's zullen hier vast en zeker wel weer een verklaring voor hebben...

abou Anis 18 augustus 2009 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedluiskieken (Bericht 4281582)
De linkse poco's zullen hier vast en zeker wel weer een verklaring voor hebben...

Natuurlijk. U niet dan?

NOEKIE 18 augustus 2009 11:46

De directrice van het antwerps atyheneum is wel geschrokken van de reacties. citaat : "Ik werd enkele weken geleden herkend door drie radicale moslimmannen. Die mannen zeiden dat ik zweepslagen hoorde te krijgen en moest worden opgehangen. Op 1 september zouden ze met duizend man aan de schoolpoort staan. Dat is geen gesprek meer op basis van gelijkwaardigheid." (bron gva) : http://www.gva.be/antwerpen/aparte-k...-atheneum.aspx

Me dunkt dat het wel heel erg is in die grootsteden.

Weiße Rose 18 augustus 2009 11:52

De info komt natuurlijk van zeer objectieve sites... .

NOEKIE 18 augustus 2009 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose (Bericht 4281641)
De info komt natuurlijk van zeer objectieve sites... .

De gazet van het stad is al te min voor jullie. Jullie dromen van censuur en kwijlen op dictatuur.

filosoof 18 augustus 2009 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 4281472)
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...180250#p180250

Ja kijk eens wat hier gebeurt. En de regering maar verder slapen.
We hebben in Vlaanderen een dubbele strijd: de dreiging van het frans taalmilitarisme en de Islam.
En ze gebruiken alle twee dezelfde tactick: vermenigvuldigen.:twisted:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedluiskieken (Bericht 4281582)

Een forum van moslimhaters, gehouden door de Iranese oppositie in ballingschap waar een op politics.be gebande een blog van een VB-kopstukske aanhaalt (VB-kopstukske dat in diezelfde blog hoopt dat er in Vlaanderen ook maar zoiets als de ETA moet komen: http://forum.politics.be/showpost.ph...72&postcount=1 )

Fameuze informatie heb jij...

*niet te verwonderen dat stropke en alice ook op dat forum rondhangen.

Weiße Rose 18 augustus 2009 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE (Bericht 4281645)
De gazet van het stad is al te min voor jullie. Jullie dromen van censuur en kwijlen op dictatuur.

Ik had het over de openingspost. En stop a.u.b. met dat 'hokjesdenken', want het is nogal kleingeestig.

SDX 18 augustus 2009 12:03

ex-moslims - zal ook wel dubieus zijn zeker?

filosoof 18 augustus 2009 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mass13 (Bericht 4281520)
Bijna de helft Deobandi? Ik wist niet dat de helft van de Antwerpse moslims Pakistani waren :lol:

Niet flauw doen, hé: indien een fervente islambestrijder als die poster dat schrijft dan is dat toch zeker waar? ;-)

Weiße Rose 18 augustus 2009 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4281663)

In een zekere zin wel ja.

filosoof 18 augustus 2009 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4281663)

De blog van Janice Laureyssens is idd. dubieus, héél dubieus:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Janice Laureyssens, blok kaderke
Soms hoop ik op een organisatie als de IRA, misschien minder gewelddadig, maar toch genoeg om de schrik erin te krijgen en de zaken te bespoedigen. Of gaan we nog maar eens 180 jaar wachten?”
http://forum.politics.be/showthread.php?p=4269646

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4281686)
Inderdaad:roll:, zoals ik al zei - gewoon doorlopen, niks aan de hand!

SDX 18 augustus 2009 12:12

Het gaat hier om de:

-Moskee El Mouslimin
-Moskee El Fath
-Moskee Omar
-Moskee Bangladeshi
-Moskee Bilal
-Moskee Hamza
& last but not least
- Vzw Jongeren Voor Islam

Allemaal Pakistani?:roll:

SDX 18 augustus 2009 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4281681)
De blog van Janice Laureyssens is idd. dubieus, héél dubieus.

Inderdaad:roll:, zoals ik al zei - gewoon doorlopen, niks aan de hand!

kamiel spieces 18 augustus 2009 12:14

Al die verschillende godsdiensten, die hebben al meer conflicten, oorlogen, verdeeldheid en miserie teweeggebracht dan vrede. Een mens zou nog gaan geloven dat ze die godsdiensten allemaal hebben uitgevonden voor de mensen tegen elkaar op te zetten. 't Enigste dat ze doen is verdeeldheid zaaien en haat!!

filosoof 18 augustus 2009 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE (Bericht 4281645)

De frut? te veel inkt om als wc-papier te gebruiken:-P ik koop dat onbedrukt, in rollen.

SDX 18 augustus 2009 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces (Bericht 4281691)
Al die verschillende godsdiensten, die hebben al meer conflicten, oorlogen, verdeeldheid en miserie teweeggebracht dan vrede. Een mens zou nog gaan geloven dat ze die godsdiensten allemaal hebben uitgevonden voor de mensen tegen elkaar op te zetten. 't Enigste dat ze doen is verdeeldheid zaaien en haat!!

De mensen arm en onwetend houden, gelukkig zijn wij dat stadium ontgroeid, vandaar dat islam zo gesponsord, gepromoot en gepamperd wordt, die mensen kunnen nog onder de knoet gehouden worden.

SDX 18 augustus 2009 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4281681)
De blog van Janice Laureyssens is idd. dubieus, héél dubieus:

Ja idd filo, als je gelijk hebt, heb je gelijk, ik kende die Janice dinges van haar noch pluim, een voorstander van een Vlaams-nationalistische 'terreurbeweging' kan ik niet serieus nemen, zeker niet als ik de bomaanslagen van de ETA hier in Spanje zie!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be