![]() |
Antwerpse terreurcellen.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...180250#p180250
Ja kijk eens wat hier gebeurt. En de regering maar verder slapen. We hebben in Vlaanderen een dubbele strijd: de dreiging van het frans taalmilitarisme en de Islam. En ze gebruiken alle twee dezelfde tactick: vermenigvuldigen.:twisted: |
Bijna de helft van de Antwerpse moskeeën is in handen van de fundamentalistische islamitische beweging Deobandi, die moslims oproept ‘bloed te vergieten’ voor Allah en waarvan de leiders westerse normen en waarden afkeuren, en joden, christenen en hindoes minachten. De Deobandi-preken zijn doordrenkt van een diepgewortelde haat voor de westerse samenleving, bewondering voor de Taliban en martelaarschap. Deobandi verbiedt kunst, televisie, sport en muziek; eist dat vrouwen volledig bedekt zijn en ziet voetbal als ‘een kankergezwel die onze jeugd besmet’ (toch angstaanjagend met de kadidaatstelling van België als medeorganisator van het WK voetbal 2018 in het achterhoofd). In preken wordt gezegd dat muziek een methode van de joden is om het ‘satanische web’ te weven om jonge moslims op het verkeerde pad te brengen.
Deze paragraaf pakt me bij de lurven. |
Citaat:
|
De linkse poco's zullen hier vast en zeker wel weer een verklaring voor hebben...
|
Citaat:
|
De directrice van het antwerps atyheneum is wel geschrokken van de reacties. citaat : "Ik werd enkele weken geleden herkend door drie radicale moslimmannen. Die mannen zeiden dat ik zweepslagen hoorde te krijgen en moest worden opgehangen. Op 1 september zouden ze met duizend man aan de schoolpoort staan. Dat is geen gesprek meer op basis van gelijkwaardigheid." (bron gva) : http://www.gva.be/antwerpen/aparte-k...-atheneum.aspx
Me dunkt dat het wel heel erg is in die grootsteden. |
De info komt natuurlijk van zeer objectieve sites... .
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Fameuze informatie heb jij... ![]() *niet te verwonderen dat stropke en alice ook op dat forum rondhangen. |
Citaat:
|
ex-moslims - zal ook wel dubieus zijn zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Het gaat hier om de:
-Moskee El Mouslimin -Moskee El Fath -Moskee Omar -Moskee Bangladeshi -Moskee Bilal -Moskee Hamza & last but not least - Vzw Jongeren Voor Islam Allemaal Pakistani?:roll: |
Citaat:
|
Al die verschillende godsdiensten, die hebben al meer conflicten, oorlogen, verdeeldheid en miserie teweeggebracht dan vrede. Een mens zou nog gaan geloven dat ze die godsdiensten allemaal hebben uitgevonden voor de mensen tegen elkaar op te zetten. 't Enigste dat ze doen is verdeeldheid zaaien en haat!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be