![]() |
Bierprijzen !
http://www.pintprice.com/
Nuttig voor de liefhebbers van verre reizen ... ;-) Citaat:
1. Panama - 0,35 euro 2. Bhutan - 0,42 euro 3. Democratische Republiek Congo - 0,44 euro 4. Noord-Korea - 0,44 euro 5. Madagascar - 0,44 euro 6. Myanmar - 0,44 euro 7. Rwanda - 0,45 euro 8. Kazachstan - 0,47 euro 9. Wit-Rusland - 0,49 euro 10. Paraguay - 0,49 euro Top tien duurste bierlanden: 1. Verenigde Arabische Emiraten - 8,10 euro 2. Noorwegen - 6,95 euro 3. Djibouti - 6,89 euro 4. Hongkong - 6,37 euro 5. Groenland - 5,79 euro 6. Qatar - 5,70 euro 7. Guadeloupe - 5,56 euro 8. Frankrijk - 5,10 euro 9. IJsland - 4,70 euro 10. Equatoriaal Guinea - 4,63 pond |
Belangrijk is ook welk vocht ze daar serveren. Want als het allemaal Heineken en Carlsberg is, blijf ik liever thuis hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve Kim! |
Hier in Belgie betaalt ge toch ook 0,42 euro voor een blikske cara-pils? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de Champs Elysees zeker? Ik heb de voorbije drie weken toch never nooit zoveel voor bier betaald... |
Citaat:
Moi, je dirais: "Mets ta bière dans ton cul, espèce d'arnaqueur" |
nu , nadat mijn vraag in quiz is al door Nick beantwoord ,
kan ik dit link hier ook plaatsen ;-) , misschien zal voor iemand interessant zijn :-) ![]() http://www.travelpod.com/travel-blog...6200/tpod.html |
Citaat:
en in noorwegen drinkt ge gesmokkeld bier, da's goedkoper 8-) |
Citaat:
De prijsverschillen in dit land zelf zijn al te gek ... In Lanaken spotgoedkoop (of er zitten foutjes in hun ding) |
Ik betaal altijd de prijs voor een Belgisch bier. En als ze geen Belgisch bier hebben, dan drink ik wel frisdrank ofzo.
|
Ik zou nu toch niet direkt naar een van de conflictgebieden in de top 10 reizen om een pintje te drinken...
U wordt hier waarschijnlijk kapot gemaakt...maar ons bier is wel goedkoop ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooi hotel wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
('k heb ook ne kelder en ne groten tuin ... ;-)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be