![]() |
ben vandaag naar een stads-recreatiepark (de ster)geweest
de kinderen moesten naar het toilet deze open bare toiletten werden uitgebaat aan 30 cent per keer kan u mij eens vertellen met welk recht een openbaar toilet mag uitgebaat worden en met woekerprijzen voor zover ik weet moet een toilet dat eigendom is van een stad en toegankelijk is voor het publiek gratis ter beschikking worden gesteld waarom verdedigd u de rechten van de kleine man niet en laat u deze onmenselijke toestanden begaan ? |
8O Wat een SCHANDE is dit 8O Als WIJ gemeenteraadsleden zouden hebben, stond dit hoog op de agenda van de stad! Maar het Blok, dat incasseert het geld, en doet NIKS :evil:
|
Vlaams Blokkers zetten andere mensen gratis te kakken en worden er zelfs voor betaald!
|
Hoe durven ze!! :x
|
En wat kan volgens u, het Vl-Bl, een partij die algemeen genomen genegeerd wordt, hier dan aan veranderen?
En indien u dan een idee heeft voor het onderhouden van toiletten (belanstingsverhoging??) meldt het dan aan het Vl-Bl dan kunnen zij er rekening mee houden indien U hen binnenkort verkiest! grtz, Thijs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgium is serieus aant sucken als ge het mij vraagt stomme duffe onozele mensen in de politiek dat zeg ik U dikke schande is belgium!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)
Dat is was ik denk over het klote systeem in belgië met dat heel gezever en gepraat wat geen klote helpt het zijn allemaal dezelfde beloven en beloven en niks doen niks zolang ze er zelf niks kunnen aan verdiennen is niks met ze dikke schelmen zijn het!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Ik hoop het ook, Zorroaster, aan de andere kant hebben wij als mestkevers al genoeg shit op te ruimen... :wink:
Maar inderdaad een voorstel tot decreet voor openbare toiletten kan daar misschien iets aan verhelpen. :lol: |
Pielewuiter, hou ermee op, jongen. Je imago heeft hier géén deugd van. :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat doen ze dan , ze geven de kleintjes een snoepje tof zou je zeggen en wat doet dat kleintje naderhand om zo'n snoepje te kunnen krijgen... in het recreatie park de ster komen in de zomer zo'n 10�*30.000 mensen zwemmen , wat doet iemand die geen 30 cent wenst te betalen voor een plasje . en daar moet ge dan in gaan zwemmen het provenciaal domein in mol het zilvermeer zijn alle wc. proper en gratis zoals het hoort en er zijn er nog meer ook ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag mag men een openbaar toilet eigendom van een stad commercieel uitbaten ? en waarom doet het vlaams blok niks ? |
Citaat:
Het wordt eens tijd dat ze de Blokpunten gaan serieus nemen, en nie aleen toilet-discussies! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geef het adres maar , eventueel in mijn box .................................................. ............................................... |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast denk ik niet dat het Vlaams blok voor gratis toiletten is. Volgens de meeste Vlaams Blokmandatarissen moet het immers eens gedaan zijn met de gratispolitiek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be