Hollander |
20 augustus 2009 11:56 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar
(Bericht 4286111)
vraag is toch wel terecht. waarom komen ollanders toch zo zwermen op Belgische/vlaamse fora ?
|
Ik wist niet dat dat verboden was. Bij mijn weten is dit een Nederlandstalig forum over Belgische politiek. Aangezien ik Nederlands kan schrijven en geïnteresseerd ben in Belgische politiek lijkt mij dat ik hier op de goede plek ben. Daarnaast was ik uitgenodigd door een Vlaming om hier mee te discussiëren, dus vraag ik me af wat uw probleem is.
Volgens mij bent u bang voor kritiek en schikt het u dat ik in Nederland woon. Dat grijp u aan om mij en anderen met een u onwelgevallige mening te diskwalificeren. Wie is de volgende?
Citaat:
(Bericht 4286111)
Nu jullie legendarische onbetrouwbaarheid en verraderlijkheid weer eens pijnlijk aangekaart wordt met het havenconflict en steeds meer Vlamingen duidelijk laten zien/horen hoezeer ze jullie verachten, zijn jullie blijkbaar genoodzaakt tot het posten van faits divers van eveneens verachtelijke Waalse politici. Afleidingsmanoeuvre vermoedelijk ?
|
U gebruikt nogal straffe taal. Denkt u niet dat dat deels tussen uw oren zit? Nee, natuurlijk denkt u dat niet....dat was ook niet zo'n goede vraag van mij.
Citaat:
(Bericht 4286111)
bij suggesties in dit forum heeft men het idee reeds geopperd om ollanders niet toe te laten ; dit is dan weer wat tever. Net zoals de verdoken ollander die dan eisen begint te stellen zoals de onbetrouwbare arrogante ollander betaamt. Als jullie je al kunnen beperken tot één nick en niet voordoen of jullie vlaming zijn, is dat reeds een grote verbetering .:-D
|
Zelfde als boven, alsmede dat mijn nick niet voor meerdere uitleg vatbaar is, noch dat ik mij voordoe als Vlaming. Dank u.
|