Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Burgemeester toch! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127395)

Hollander 19 augustus 2009 11:33

Burgemeester toch!

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...r__.html?p=6,2

Derk de Tweede 19 augustus 2009 12:09

Incidentje! 8-)

Vette Pois(s)on 19 augustus 2009 12:16

Geldingsdrang

Henri1 19 augustus 2009 12:44

Passie, dat is iets wat Walen "nog" hebben. ;-)

Renesse 19 augustus 2009 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4284018)

je bedoelt dat daar een crapuleuze bende de plak zwaait?

Henri1 19 augustus 2009 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4284328)
je bedoelt dat daar een crapuleuze bende de plak zwaait?

Hoe zal ik jou dan noemen ?

Sammael 19 augustus 2009 14:50

Ik kan alleen maar plaatsvervangende schaamte voelen voor deze mensen :|

Triestig.

Renesse 19 augustus 2009 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4284342)
Hoe zal ik jou dan noemen ?

Hoe wil je me noemen, schat?

Derk de Tweede 19 augustus 2009 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4284348)
Hoe wil je me noemen, schat?

http://www.youtube.com/watch?v=znv_sUPaKfE

omaplop 19 augustus 2009 16:26

Ze probeert alles eruit te halen en valt als een tijgerin iedereen aan. Ik vermoed dat rechter De Tandt de Vlaamse tegenhangster wordt!

F.Lurk 19 augustus 2009 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 4283918)

Wat komen die Hollanders hier nu zagen over wat Waalse politici doen????
Kunnen jullie je niet met jullie eigen Hollandse zaken bemoeien? Moeials.....

Descartes Jr 19 augustus 2009 19:55

Lizin dient klacht in tegen de nieuwe burgemeester

De gewezen senaatsvoorzitster Lizin ontkent echter dat ze de wagen van Toussaint bewust schade heeft toegebracht, maar dat ze verplicht was hem een stootje te geven, omdat de politie haar vroeg haar wagen te verplaatsen.

Lizin van haar kant vindt het een provocatie van Toussaint omdat er elders op de parking nog een plaats vrij was. Bovendien stond de nieuwe burgemeester fout geparkeerd en beging ze daardoor een verkeersinbreuk. Lizin noemt zich geprovoceerd omdat haar wagen bewust werd geblokkeerd.

Klein mannen zoudt ge een rammeling geven en in de hoek zetten ....

Renesse 20 augustus 2009 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk (Bericht 4284700)

Moeial!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk (Bericht 4275459)
"De Paus vergat schuld Duitsers te memoreren"! Dat is de voornaamste kritiek vanwege de opperrabbijn van Rome, Riccardo Di Segni, in zijn gezaag over de ‘Angelustoespraak’ van paus Benedictus XVI van afgelopen zondag, aldus het Italiaanse dagblad ‘la Stampa’. De paus vond het al nodig om zondagmiddag het lot van de joodse "heilige martelaren" Edith Stein en Maximilian Kolbe, die allebei in Auschwitz om het leven zijn gekomen.

De christelijk-katholieke opperzeveraar deed nochtans zijn best om politiek-correct uit de hoek te komen: “De kampen van de nazi’s moeten we, net als alle andere vernietigingskampen, zien als extreme symbolen van het kwaad, van de hel op aarde. Zoiets gebeurt als de mens God vergeet, zich in Zijn plaats stelt en zich het recht aanmatigt te beslissen over goed en kwaad en over het recht op leven en dood”, aldus popiejopie afgelopen zondag.

De opperrabbijn van Rome vindt dat de paus zondag ook nog had moeten zeggen dat deze gruweldaden in veel gevallen ‘onder de vlag van het geloof’ werden gepleegd. Ook is de paus, volgens de opperrabbijn van Rome, “vergeten” in zijn toespraak de schuld van de Duitsers te memoreren. Kortom, de Duitse popiejopie had het schuldgevoel van zijn volksgenoten nog wat moeten aanwakkeren en het schuldbesef bij alle Europeanen wat opvoeren zodat ondermeer de financiële afzetterij met zogenaamde "schadevergoedingen" ongestoord kan verdergaan.
Verachtelijk gewoon, dat triumviraat van christendom-islam-jodendom, en al evenzeer hoe de eerste op de knieën gaat voor de beide andere.

stropke 20 augustus 2009 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 4283918)

Typisch franse manier van parkeren en wegrijden...:roll:
Nu verstaak waarom de walen bij Frankrijk willen aanhechten, minder parkeerregels nodig: boem-kling en vertrekken....:lol::lol:
In Nederland en Vlaandrs is da een extra toets voor rijexamen: file parkeren. Jaja daar kunde nog op zakken ook!!
Een frans rijexamen lijkt dan toch simpeler, maar duurder voor de verzekering, als ge tenminste eerlijk zijt.

Hollander 20 augustus 2009 10:56

Citaat:

oohhh lange tenen ! :rofl: wat laat u zich kennen ! :lol:

Libro 20 augustus 2009 11:05

Citaat:

Al geen haar beter dan Lizin:-P.

djimi 20 augustus 2009 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4284018)

Bedoelt u dat wij ons door mevrouw Lizin moeten laten inspireren?

roodhaar 20 augustus 2009 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 4286071)
oohhh lange tenen ! :rofl: wat laat u zich kennen ! :lol:

vraag is toch wel terecht. waarom komen ollanders toch zo zwermen op Belgische/vlaamse fora ?
Nu jullie legendarische onbetrouwbaarheid en verraderlijkheid weer eens pijnlijk aangekaart wordt met het havenconflict en steeds meer Vlamingen duidelijk laten zien/horen hoezeer ze jullie verachten, zijn jullie blijkbaar genoodzaakt tot het posten van faits divers van eveneens verachtelijke Waalse politici. Afleidingsmanoeuvre vermoedelijk ?

bij suggesties in dit forum heeft men het idee reeds geopperd om ollanders niet toe te laten ; dit is dan weer wat tever. Net zoals de verdoken ollander die dan eisen begint te stellen zoals de onbetrouwbare arrogante ollander betaamt. Als jullie je al kunnen beperken tot één nick en niet voordoen of jullie vlaming zijn, is dat reeds een grote verbetering .:-D

Hollander 20 augustus 2009 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar (Bericht 4286111)
vraag is toch wel terecht. waarom komen ollanders toch zo zwermen op Belgische/vlaamse fora ?

Ik wist niet dat dat verboden was. Bij mijn weten is dit een Nederlandstalig forum over Belgische politiek. Aangezien ik Nederlands kan schrijven en geïnteresseerd ben in Belgische politiek lijkt mij dat ik hier op de goede plek ben. Daarnaast was ik uitgenodigd door een Vlaming om hier mee te discussiëren, dus vraag ik me af wat uw probleem is.
Volgens mij bent u bang voor kritiek en schikt het u dat ik in Nederland woon. Dat grijp u aan om mij en anderen met een u onwelgevallige mening te diskwalificeren. Wie is de volgende?

Citaat:

Nu jullie legendarische onbetrouwbaarheid en verraderlijkheid weer eens pijnlijk aangekaart wordt met het havenconflict en steeds meer Vlamingen duidelijk laten zien/horen hoezeer ze jullie verachten, zijn jullie blijkbaar genoodzaakt tot het posten van faits divers van eveneens verachtelijke Waalse politici. Afleidingsmanoeuvre vermoedelijk ?

U gebruikt nogal straffe taal. Denkt u niet dat dat deels tussen uw oren zit? Nee, natuurlijk denkt u dat niet....dat was ook niet zo'n goede vraag van mij.

Citaat:

bij suggesties in dit forum heeft men het idee reeds geopperd om ollanders niet toe te laten ; dit is dan weer wat tever. Net zoals de verdoken ollander die dan eisen begint te stellen zoals de onbetrouwbare arrogante ollander betaamt. Als jullie je al kunnen beperken tot één nick en niet voordoen of jullie vlaming zijn, is dat reeds een grote verbetering .:-D

Zelfde als boven, alsmede dat mijn nick niet voor meerdere uitleg vatbaar is, noch dat ik mij voordoe als Vlaming. Dank u.

Vette Pois(s)on 20 augustus 2009 12:01

Vlamingen tegen Nederlanders opzetten, de droom van de belgicisten.

Niks van aan trekken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be