![]() |
mindfulness ... wat vind jij ervan ?
|
Citaat:
|
Geen tijd en geld verspillen aan dergelijke hocus-pocus. Een weekeindje kuuroord heeft meer resultaat.
|
Niet lezen, zulke zever.
Wil je serieus leren mediteren, lees je dit: http://www.hermetic.com/crowley/aba/aba1.html Ik kan het weten, zo ben ik begonnen. |
Tenzij de resultaten die je wilt bekomen "innerlijke rust" en "een zijn met de natuur/voorvaderen/vroegere levens/de dooie hond van de buurman" is. Dan begin je er best niet aan, maar ga je beter gewoon harder werken.
|
Mediteren kun je het vest na een duvel of 5
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mambojambo...
Werk wat harder en vooral meer, dan hedde geen tijd om aan uw stress te denken...:-P 'k heb zo ne maat die gaat "natuurdansen"....:roll: |
![]() |
des eerder "mindemptyness" he Derk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's dan ook omda ze uwe raad opvolgen en in de vlakke zon gaan zitten met een paar Duvels ... ;-) |
Zijn't geen schatjes hier op't forum? ;-)
|
Citaat:
"De muur voorbijgaan " als je loopt ken iedereen , maar zou je dat ook hebben bij andere fysiek uitputtende inspanningen zoals langeafstandszwemmen ??? |
Citaat:
|
Het meest intense dat ik heb mogen meemaken ZONDER psychedelica en in een vorm van "spiritualiteit/medidatie" was het kundalini-vuur oproepen.
I'm safe to say, dat doe ik nooit meer. |
Twisting, turning
Falling, burning, roaring balls of fire Eyes that see them Have no need of guides to span the wire //Arthur Brown, Come and Buy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be