![]() |
Morgen hitterecord!
35 graden zou mogelijk zijn.
Op het Kootwijkerzand wordt het dan wel 60 graden, boven het zand wel 100 graden. ![]() In de avond gevolgs door zware rukwinden, slagregens en onweders. :-( |
Vergeet niet een schoteltje met water in de tuin te zetten voor de vogeltjes !
(En indien mogelijk water op tijd verversen) Wij zetten zo'n schotel die je onder een bloempot zet. Daar kunnen ze dan ook een bad in nemen. Niet alleen maakt u er de vogels blij mee, maar het is ook heel amusant om naar te kijken. |
Citaat:
|
En den outdoorder zag dat het goed was.
|
Ik begin verdomme al een aardig kleurtje te krijgen, zie. Nog zo een week en ik mag het land niet meer binnen omdat ze denken dat ik een allochtoon ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeeuwse mosselen :cheer:
|
Citaat:
|
en de pinguin sprong in 't water.
|
ach is ook warm voor de groene madammekes hoor :)
De zon zal er nogal toekken op geven :) Ne paddokit zet je snel frisser he, de kelder ofzo? Hier in de kelder ist ongeveer constante temp van 22+/- |
Citaat:
|
Citaat:
Zand => woestijn => Saoedi-Arabië => Islam => burka's => het VB :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Snavelcontact moet vermeden worden. Altijd maar weer die Vogelbescherming, ook bekend van de Westerschelde. 8-) |
Citaat:
Boze meisjes van Halal :roll: ![]() |
[quote=Zucht;4284580]Vergeet niet een schoteltje met water in de tuin te zetten voor de vogeltjes ![quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
[quote=Derk de Tweede;4284804]Boze meisjes van Halal :roll:
QUOTE] Seg, ik heb juist gegeten hoor! Ooit al een samenscholing van masochisten gezien? ![]() NEE, ik mag NIET vloeken mijn excuses en ik zal, voor straf me late pijpe door de meiden van Halal!i (H.T) PS: LESLEY LESLEY LESLEY!!! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be