![]() |
Pechvakantie voor Bart De Wever
Pechvakantie voor Bart De Wever
![]() 'pure charcuterie' De vakantie van Bart De Wever in de Franse Alpen zit erop, en daar zal de N-VA-voorzitter niet rouwig om zijn. De arm van De Wever is één open vleeswonde na een ongeval bij het rodelen. 'Van mijn elleboog tot mijn oksel is het pure charcuterie', zegt hij in de kranten van De Persgroep. De pechvakantie van De Wever begon bij een onschuldige bergwandeling. Om niet te veel te moeten klimmen nam het gezin de zetellift naar boven. Daar aangekomen stond de lift echter in brand en moest iedereen te voet naar beneden.Vijf en een half uur daalde De Wever een steile helling af, met één kind op zijn rug en één aan elke hand. Veel zin om de volgende dag te wandelen had de voorzitter niet meer, dus ging hij rodelen met zijn zoon Simon. Ze verloren echter de controle en De Wever probeerde het sleetje met de blote hand tot stilstand te brengen. 'Tientallen meters heb ik met mijn arm over dat beton geschroeid: kan je nagaan hoe appetijtelijk ik eruitzag. Ik heb geschreeuwd van de pijn - na het rodelen kwam dus alsnog het jodelen.' _______________________________________ sterkte, Bart :vlaander: |
Citaat:
|
en met zijn postuur gaan rodelen...
respect. |
Zeg mit... enige link naar dat artikel. Als hij dat deed voor zijn kindjes ga ik hem nog meer een man van eer vinden.
|
Citaat:
link = nieuwsblad (site opent niet) |
Citaat:
gelukkig maar dat ellebog niet gebroken is 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg wel. Goede vader ook. |
Wahahahahhahahahah.... Ik zie em al vliegen... Daar gaan ze nog mee lachen, kunt ge u al voorstellen ze...
|
Welke onbeschofte gebaren maakt hij toch op deze foto. Dit is een politicus van zijn kaliber onwaardig.
Verder heeft hij een vakantie beleefd dat hij waarschijnlijk nooit meer zal vergeten. En zijn kinderen ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat denk jij erover, Meneer de gebandemans? |
Citaat:
Welnee, zo zou ik je nu ook weer niet omschrijven. |
Citaat:
zou hem het premierschap gekost hebben. zo'n Dewever is erg beredeneerd hoor :twisted: |
Citaat:
|
Ik denk dat elke ouder dit zou proberen te doen met zijn kinderen. In elk geval zal Dewever een prachtige herinnering bij zijn kinderen zal hebben nagelaten als vader, die zij nooit meer zullen vergeten.
|
Amai, ik zie die man eigenlijk ook geen steile helling afdalen. Misschien is die 5 uur en half wel iets waar een ander maar een half uurtje over doet. Dat zou wel kunnen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk, de rossen mompelt iets! haha! hoe grappig nou! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be