![]() |
Wat houdt forummers op dit ontieglijk uur nog op politics.be?
Bij mijn mijn zoontje van 1,5 maand die niet wil slapen.:-( Iemand stekskes aub?
|
bij mij het feit dat ik gans de namiddag heb liggen maffen en nu wakker ben
|
Citaat:
|
Nachtwerk, en nu een hitte-pauze, 't is hier binnen 32°C ,met al de machines.
|
muggen
|
strakskes beginnen werken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hem gewoon 2 nachten negeren en daarna zal hij wel doorslapen. Hij weet nu immers dat jij er direct staat als hij zijn klep open trekt. |
Citaat:
|
Citaat:
Was dat het maar. Helaas is het een heel andere situatie. Ik ben letterlijk op mijn werk. Babeth, hitte en "werk" zijn goed te kombineren met koude slagroom en ijsblokjes. |
Citaat:
|
Permanente nachtdienst, nu bezig aan jaar 6.
Geen excuses nodig hoor. |
Citaat:
't Is nog maar eentje van anderhalve maand hé. :) Het kan zijn dat het zijn meug nog moet zoeken in een bioritme enzo. In ieder geval moeten de ouders het daarbij helpen en zeker niet negeren wanneer de baby huilt om voeding (is specifiek gehuil). |
Citaat:
|
Citaat:
specifiek bij eliminatie mss ... zo van : -t is ni te koud -t is ni te warm -de pamper is droog en dan : dus zal het honger zijn ... of reflux ... en als het dat niet is oei ;-) maar negeren ... dat is inderdaag gewoon achterhaald ... dat komt nog van dr Spock ... altijd de eerste 15 minuten negeren ... maar Spockie is later serieus door de mand gevallen (bleek een complete faling als vader) |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht ook dat je t omgekeerd bedoelde eigenlijk mja, da's mss mijn slecht karakter :lol: |
Citaat:
'Het kan max een paar jaar duren'. 8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be