![]() |
Wat doet u bij 37°C?
Ik heb nog nooit zo'n warme dag meegemaakt in ons Belgenlandje waar de meeste mensen na een winter lang geklaagd te hebben over de vriestemperaturen, al beginnen huilen als het één dag +25°C is in de zomer. Belgen lijken te houden van matigheid. Maar wat doet men als die matigheid ver overschreden wordt?
Aanpassing: nou ja, dan maar zonder enquete. |
Citaat:
|
de Vlaming klaagt en zaagt zoals altijd, maar blijft op zijn tam gat zitten
laf volkje ... |
Citaat:
Met pijl en boog naar de zon schieten? |
Citaat:
maar dat eeuwige geklaag en gezaag terwijl ze op hun gat blijven zitten ... pffft ... ergerlijk airco, in de kelder gaan zitten, de koelkast open zetten ... gelijk wat, maar doe iets, of klaag/zaag er niet over. |
pootje baden, baantje trekken, drankje op de rand.... tot 23.00 uur gisterenavond....:cheer: en voor nu, hopen dat het snel 17..00 uur is voor meer van hetzelfde :-P
|
Zagen, klagen en op mijn tam gat blijven zitten ;-)
|
Hier zou het geen 37° worden. Niettemin, ik kom enkel uit het zwembadje vanmiddag om iets fris te gaan halen uit de ijskast.
Max 30° hier :cheer: |
sebiet kouwe douche en niet afdrogen :cheer:
|
Wat een vraag... niks natuurlijk, behalve drinken.
|
En ik had gisteren al zo'n medelijden met die straatwerkers.
Bloot bovenlijf 8-), tshirt om hun hoofd gedraaid, broekspijpen opgerold. En maar aan de fles water hangen. Ik kwam daar dan voorbij in de wagen, airco op, lading ijsjes in de koffer... :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be