![]() |
Wat is zomer voor u?
Het ideale zomerweekend:
Overdag aan het zwembad zitten met een fris pintje, muziek keihard en L'Echo (weekend editie voor de betere reportages) lezen. 's Namiddags BBQ'tje met de vrienden. 's Avonds vet uitgaan. Volgende dag uitslapen. Niet te lang want de ochtendstond heeft goud in de mond/slaap is verloren tijd. De zondag verveel ik mij altijd. |
Ontkoppelingsseizoen. :lol:
|
Zomer voor mij?
Zweten, jeuk, afzien, suf zijn, insecten, verbranden, allergieën, droogte, rap zat zijn, slecht slapen, lam en lui zijn,... :-( |
Citaat:
De zomer is voor mij: M'n ligzetel op m'n balkon sleuren als de zon gaan liggen is, een colaatje onder rocks en jointje erbij.. En maar turen over de maïs 8-) |
Citaat:
|
Sneeuwballen gooien
![]() |
Citaat:
|
de hel als astmapatient
|
tweede zit :-D
|
Zoals de voorbije drie dagen: Zeeuws-Vlaanderen met de auto doortrekken en een kleurtje krijgen aan het strand, pintje drinken en Zeeuwse mosselen eten. En van de hitte genieten. ;-)
|
Citaat:
|
Traag werken, afzien, schuilen voor de zon (ik heb helaas het ongeluk om een licht huidtype te hebben....), zweten, koppijn....
Zomer, pas pour moi. Een goeie zomer is een zomer in een huis waar goed de koelte bewaard blijft, meestal oudere huizen met dikke muren en kleine ramen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Lekker -30 in de winter. |
Citaat:
Derk, ik ga iets zeggen dat mogelijk pijn kan doen ;-) De wereld is iets meer dan Nederland alleen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be