![]() |
Hoeveel staan er al op je negeerlijst ?
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y. Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude. |
Geen enkele!
|
Citaat:
Vraag me wel af waaraan ik deze grote eer verdiend heb, mijn lieve oude vriend! Wil je overigens nog eens een blog in mijn naam opstarten? :-P |
Hoeveel zouden er op Jezus negeerlijst staan, Syndroom? Ik vermoed evenveel als op de mijne of die van Andro.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta op niemands negeerlijst :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga naar een thread over de evolutietheorie en bespreek de verschillende soorten katachtigen of de verschillende soorten hondachtigen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan dit topic niet volgen want iedereen staat hier op m'ne negeerlijst ... ;-)
|
![]() |
Porpo en Syndrome negeren mij.
|
Wat doet dat (forum) 'syndroom' eigenlijk op een forum? :mrgreen:
Tip; gooi iedereen derop, lekker rustig, kan je tegen jezelf lullen, heb je altijd gelijk - alhoewel. ;-) |
ik kan hier precies niet veel posts lezen , een mens doet zichzelf wat aan :-(
|
Citaat:
Ik negeer welgeteld 1 iemand. Sinds gisteren. |
Ik negeer voortaan iedereen die niet op de negeerlijst van The Syndrome staat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be