Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   The Horror !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12754)

The Paulus Experience 25 april 2004 23:36

'k moet vandeweek naar den tantist.

:(

Brabo 25 april 2004 23:39

Je bent niet alleen, om kwart na drie word ik in de martelkamer verwacht. :(

Dies 25 april 2004 23:48

Is het de week van de horror of dergelijks? Ook mijn afspraak met de beul staat voor deze week op het programma.

Griffin 26 april 2004 08:52

Laat ulle nie doen eh!

The Paulus Experience 26 april 2004 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Laat ulle nie doen eh!

Stel je voor dat je daar vastgebonden ligt, met je mond geforceerd, geen verdoving, die tantist haalt z'n boor boven en begint :

"Wat denk je van Groot-Nederland*"

8O

Ik zal me hevig verweren! :x

[size=1]*vrije vertaling van "Is it safe?" [/size]

Herman Desmedt ©HD 26 april 2004 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Laat ulle nie doen eh!

Stel je voor dat je daar vastgebonden ligt, met je mond geforceerd, geen verdoving, die tantist haalt z'n boor boven en begint :

"Wat denk je van Groot-Nederland*"

8O

Ik zal me hevig verweren! :x

[size=1]*vrije vertaling van "Is it safe?" [/size]

Eigenlijk willen ze alleen het nummer van uw bankrekening, maar om niet op te vallen pakken ze dat wat subtieler aan.

dejohan 26 april 2004 12:54

Ter gewenning kan je de week ervoor naar industrial luisteren. Qua geluid is dat min of meer hetzelfde.

Herman Desmedt ©HD 26 april 2004 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Ter gewenning kan je de week ervoor naar industrial luisteren. Qua geluid is dat min of meer hetzelfde.

Je kan die muziek ook meenemen en de tandards wijsmaken dat dat geluid U op uw gemak zet.

Om hem te overtuigen kun je ook uw eigen klopboormachine meebrengen, met toebehoren wel te verstaan !

C uit W 27 april 2004 16:55

Jaja, meer poetsten en je zou niet bang moeten zijn he.

Zeno! 27 april 2004 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W

Ge klinkt als mijn moeder.... :?

Brabo 27 april 2004 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

Mooi, die familieherenigingen op het internet. :wink:

[size=2]Met veel poetsen ontsnapt men trouwens jammer genoeg niet aan de jaarlijkse controle - die zowel mijn gebit als ik glansrijk hebben overleefd trouwens, op de gebruikelijke vermaning over het flossen na.[/size]

Zeno! 27 april 2004 17:10

Flossen sucks

C uit W 27 april 2004 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

Mooi, die familieherenigingen op het internet. :wink:

[size=2]Met veel poetsen ontsnapt men trouwens jammer genoeg niet aan de jaarlijkse controle - die zowel mijn gebit als ik glansrijk hebben overleefd trouwens, op de gebruikelijke vermaning over het flossen na.[/size]

Ha, ik krijg altijd complimenten over mijn gebid 8)

dejohan 27 april 2004 19:01

Poetsen helpt trouwens maar matig tegen gaatjes. Cariës wordt veroorzaakt door een bacterie die in uw mond leeft, en die met niets maar dan ook niets weg te krijgen is. Heb je de bacterie, dan mag je nog zoveel poetsen als je wil: gaatjes zal je uiteindelijk toch wel krijgen, al zal hetbij jou later zijn dan iemand die nooit zijn tanden poetst. Heb je die bacterie niet, dan krijg je nooit of te nimmert gaatjes, ook al heb je geen idee wat een tandeborstel is en eet je de hele dag snoep.
Voila, als er nu nog iemand komt stoeffen dan ze geen gaatjes hebben, weet je wat zeggen.

The Paulus Experience 27 april 2004 19:23

Citaat:

Ha, ik krijg altijd complimenten over mijn gebid 8)

:lol: Kont omhoog of paternosters?

C uit W 27 april 2004 19:58

Citaat:

Poetsen helpt trouwens maar matig tegen gaatjes. Cariës wordt veroorzaakt door een bacterie die in uw mond leeft, en die met niets maar dan ook niets weg te krijgen is. Heb je de bacterie, dan mag je nog zoveel poetsen als je wil: gaatjes zal je uiteindelijk toch wel krijgen, al zal hetbij jou later zijn dan iemand die nooit zijn tanden poetst. Heb je die bacterie niet, dan krijg je nooit of te nimmert gaatjes, ook al heb je geen idee wat een tandeborstel is en eet je de hele dag snoep.
Voila, als er nu nog iemand komt stoeffen dan ze geen gaatjes hebben, weet je wat zeggen.

Vroeger heb ik er gehad, maar sinds ik elektrisch poets, enkel complementjes 8)

Griffin 27 april 2004 19:59

Citaat:

Vroeger heb ik er gehad, maar sinds ik elektrisch poets, enkel complementjes 8)

Zoals ik elders al zei: 't is nie de lengte die telt! (Maar wel wat ge der mee doet (maw: uw techniek)) :P :D :P

Xenon 27 april 2004 20:40

Citaat:

Je moet gewoon af en toe uw mond toe doen. Cariërs gedijt immers moeilijk bij lichaamstemperatuur.

Groot bakkes ---------> rotte tanden :wink:

The Paulus Experience 28 april 2004 20:18

:( het komt dichterbij

The Paulus Experience 29 april 2004 09:40

Citaat:

:( ik heb die bacterie

the horror continues :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be